Монгол улсын хувьд боловсролын шинэчлэлд түүний дотор дээд боловсролын хөгжилд тодорхой хэмжээнд анхаарч байгаа боловч түүний гол субъект болох багш нарын хөгжих, мэргэжил, мэдлэгээ дээшлүүлэх, ажлын байранд тасралтгүй хөгжих орчин, нөхцөл хэрхэн бүрдсэн, тэдний ажлын үнэлгээ нийгмийн хөгжлийн хэрэгцээ, шаардлагыг хэрхэн хангаж байгаа нь судлаачдын анхаарлыг зүй ёсоор татаж байгаа асуудал юм. Ялангуяа их, дээд сургуулийн багшийн хөгжлийг үнэлэх шалгуур үзүүлэлтийг улам боловсронгуй болгох, дэлхий нийтийн дээд боловсролын чин хандлагад нийцүүлэн багшийн хөгжлийг удирдах нь чухал байна.
Уламжлалт нийгэмд багш сурах бичигт байгаа мэдээллийг суралцагчдад дамжуулах үүрэгт голлон анхаардаг байсан бол өнөөдөр нийгмийн хөгжлийн хэрэгцээ шаардлагын дагуу багш суралцагч хамтдаа хөгжих, мэдлэгээр дамжуулан эдийн засгийн хөгжлийг дэмжих, судалгаа, инновацид суурилахыг шаардах боллоо. Энэ нь их, дээд сургуулийн багшийн нийгмийн үүрэг, статус, хариуцлагыг эрс өөрчлөхөд хүргэлээ.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0