Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Маркетингийн стратеги боловсруулах арга зүйн асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2883
Хамгаалсан он : 2013
Түлхүүр үг : стратегийн шинжилгээний аргууд, үүрэн холбооны компаниуд, нэгдсэн загвар

Аннотаци

I бүлэг (Маркетингийн стратеги боловсруулах онол арга зүйн үндэслэл, үзэл баримтлал)-т стратеги ба маркетингийн стратегийн мөн чанар, түүний удирдлагын хөгжлийн чиг хандлага, орчны шинжилгээний аргууд, стратегийн шинжилгээний аргуудын харьцуулсан судалгаа, маркетингийн иж бүрдэлийн стратегийн арга зүй зэрэг асуудлуудыг, II бүлэг (Монголын үүрэн холбооны компаниудын маркетингийн стратеги удирдлагын үйл ажиллагаанд хийсэн шинжилгээ)-т үүрэн холбооны салбарын үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага, маркетингийн стратеги боловсруулах үйл ажиллагаанд хийсэн шинжилгээ, салбарын компаниудын маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн төлөв байдал, маркетингийн иж бүрдэлд шинжилгээг хийж үр дүнг гаргасан болно. Харин III бүлэг (Монголын үүрэн холбооны компаниудын маркетингийн стратегийг боловсруулах нь)-т салбарын компаниудын маркетингийн стратегийн сонголт, тэдгээрийн онцлогыг тодорхойлж, Монголын үүрэн холбооны салбарын маркетингийн стратегийн нэгдсэн загварыг боловсруулж, түүнийг хэрэгжүүлэх арга замыг тодорхойлон, санал зөвлөмж гаргав.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 2

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 177
Сүүлийн сард 5
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :