I бүлэг (Маркетингийн стратеги боловсруулах онол арга зүйн үндэслэл, үзэл баримтлал)-т стратеги ба маркетингийн стратегийн мөн чанар, түүний удирдлагын хөгжлийн чиг хандлага, орчны шинжилгээний аргууд, стратегийн шинжилгээний аргуудын харьцуулсан судалгаа, маркетингийн иж бүрдэлийн стратегийн арга зүй зэрэг асуудлуудыг, II бүлэг (Монголын үүрэн холбооны компаниудын маркетингийн стратеги удирдлагын үйл ажиллагаанд хийсэн шинжилгээ)-т үүрэн холбооны салбарын үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага, маркетингийн стратеги боловсруулах үйл ажиллагаанд хийсэн шинжилгээ, салбарын компаниудын маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн төлөв байдал, маркетингийн иж бүрдэлд шинжилгээг хийж үр дүнг гаргасан болно. Харин III бүлэг (Монголын үүрэн холбооны компаниудын маркетингийн стратегийг боловсруулах нь)-т салбарын компаниудын маркетингийн стратегийн сонголт, тэдгээрийн онцлогыг тодорхойлж, Монголын үүрэн холбооны салбарын маркетингийн стратегийн нэгдсэн загварыг боловсруулж, түүнийг хэрэгжүүлэх арга замыг тодорхойлон, санал зөвлөмж гаргав.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 2
Ишлэгдсэн тоо : 0