Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Сургалтын технологийн шинэчлэл, үнэлгээ, стратеги



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар : 1020

Төслийн төрөл : Сэдэвт ажил

Хугацаа: 2005-2007

Санхүүжилт: 15000000 мян.төг

Түлхүүр үг : интеграц, мэдээллийн технологи, электрон сургалт, хичээл, анги танхим

Үр дүн

1. Үнэлгээ: Сургалтын технологийн шинэчлэлийн үнэлгээ нь өөрийн, бүлгийн, хөндлөнгийнүнэлгээнээс тогтох бөгөөд үнэлгээг явцаар ба эцсийн байдлаар тасралтгүй хийнэ. Ингэснээр үнэлгээ нь сургалтын технологийн хөгжлийн бодит үзүүлэлт, суралцагчийн хөгжлийн хөшүүрэг, урамшуулал, өөрийгөө үнэлж сурах сургалт болно.
2. Сургалтын технологийг хөгжүүлэхэд баримтлах ерөнхий стратеги:
- ЕБС-ийн стандартууд батлагдан улмаар сургалтын хөтөлбөрөө багш нар өөрсдөө боловсруулан хэрэгжүүлж байгаа учраас хөтөлбөрийн агуулгыг хэрэглээрүү аль болохоор чиглүүлж интеграцчилах
- Сургалтын технологийг мэдлэг дамжуулах уламжлалт аргаас багш суралцагч хамтран мэдлэг бүтээж чадвар эзэмших арга руу шилжүүлэх
- Сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг хэрэглэхэд багш нарыг сургах
- Сургалтын орчинг мэдлэг бүтээх технологи хэрэглэх нөхцөлөөр хангах (компьютер, LCD, аудио, видео хэрэгсэл, суралцагчийн ном гарын авлага зэрэг)
- Үнэлгээг суралцагчийн тогтоож цээжилснийг шалгадаг хэлбэрээс хөгжлийн ахицыг өөрийн болон хөндлөнгийн үнэлгээ болгон явц, үр дүнгээр тасралтгүй хийж суралцагчийн суралцах хөшүүрэг урамшуулал болгоход чиглүүлэх
- Сургалтын хөтөлбөрийн өнөөгийн байдалд судалгаа шинжилгээ хийж хөтөлбөрийн хөгжлийн онол арга зүйг боловсролын шинэчлэлийн чиглэлд хөгжүүлэх
- Сургалтын технологийн шинэчлэлийг материаллаг болон сэтгэл зүйн хувьд бүхий л талаар дэмжин урамшуулахад анхаарах
Стратегийг хэрэгжүүлэхэд төр засаг, боловсролын байгууллагууд, багш бэлтгэх сургууль, бүх шатны сургуулиуд, багш нар тодорхой зорилт тавьж хэрэгжүүлэх шаардлагатай байна. Эдгээр стратегийг боловсруулж дэвшүүллээ.

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Б. Жадамбаа, Ц. Батсуурь , нар. Багш боловсролын ирээдүй. УБ, 2005 Дэлгэрэнгүй
2 Ц. Батсуурь . Сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудалд. Лавай-сэтгүүл №2, УБ, 2005 Дэлгэрэнгүй
3 Ц. Батсуурь, С.Энхтүвшин Сургалтын технологийг шинэчлэх сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндэс. Бага боловсролын багшийн хөгжил-сэтгүүл, УБ, 2005 Дэлгэрэнгүй
4 Ц. Батсуурь, Д. Цэдэвсүрэн Электрон , сургалтын асуудалд. Лавай-сэтгүүл №2, УБ, 2005 Дэлгэрэнгүй
5 Ц. Батсуурь . Сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудалд. Багш боловсролын хөгжил, шинэчлэл-сэтгүүл, УБ, 2006 Дэлгэрэнгүй
6 Ц. Батсуурь . Үнэлгээний шинэчлэлийн асуудалд. Лавай-сэтгүүл №3, УБ, 2006 Дэлгэрэнгүй
7 Ц. Батсуурь, О.Мягмар Багшлах ба суралцах үзэл баримтлалын шинэчлэлийн зарим асуудал. Лавай-сэтгүүл №3, УБ, 2006 Дэлгэрэнгүй
8 Ц. Батсуурь . Сургалтын технологийн шинэчлэл. Багш-судлаач товхимол, УБ, 2007 Дэлгэрэнгүй
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
20.Ишлэл


Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД