Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Өнөөгийн интернет худалдааны хэрэглээн дэх Монгол болон Тайваны соёлын харьцуулалт.



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар :

Төслийн төрөл : Хамтарсан төсөл

Хугацаа: 2008-2011

Санхүүжилт: 0.0 мян.төг

Түлхүүр үг : загвар, интернет суваг, хэрэглэгчдийн зан төлөв, онлайн худалдан авалт, онлайн төлбөр, эрсдэл, э-мэйл зар сурталчилгаа

Үр дүн

1. 2008-2011 онд хийсэн судалгааны ажлын тайлан бичсэн.
2. "Монголын интернет хэрэглэгчдийн зан төлөвийн хандлагын судалгаа" нэртэй ном хэвлүүлж, олон нийтэд хүргэсэн. (Вбформат, 16.5 х.х.)
3. Судалгааны ажлын үр дүнгээр нийт 5 сэдвээр өгүүлэл нийтлүүлсэн. Үүнээс олон улсын хуралд 3 удаа, дотоодын эрдэм шинжилгээний хуралд 2 удаа
хэлэлцүүлсэн.
4. Монголын интернет хэрэглэгчийн судалгааг 2008-2012 онуудад цахим хэлбэрээр явуулж, анхдагч мэдээлэлд үндэслэж, өөрсдийн судалж тодорхойлсон таамаглалуудыг баталж, холбогдох дүгнэлт, зөвлөмж боловсруулав.
5.Бүгд 12 залуу багш, оюутнуудыг дипломын төсөл болон судалгааны ажил хийж, судалгааны шинэ арга зүйд суралцсан.

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат "Монголын интернет хэрэглэгчдийн зан төлөвийн хандлагын судалгаа" 2013 Дэлгэрэнгүй
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат "Интернетийн хэрэглэгчдийн зан төлөвийн хандлагыг судлах нь" 2009 Дэлгэрэнгүй
2 Цэндсүрэн Ганбат "Олон улсын э-Худалдаачнаас онлайн худалдан авалтын эрсдэлд нөлөөлөх гадаад хүчин зүйлсийг тодорхойлох нь" 2010 Дэлгэрэнгүй
3 Цэндсүрэн Ганбат "Монголын хэрэглэгчдийн банкны өөртөө үйлчлэх автомат машинд хандах хандлагыг судлах нь" 2011 Дэлгэрэнгүй
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат Онлайн худалдааны хэрэглэгчдийн чиг хандлага" 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Цэндсүрэн Ганбат "Монголын хэрэглэгчдийн э-Мэйл зар сурталчилгаанд хандах хандлагын судалгаа" 2012 Дэлгэрэнгүй
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат "Интернетийн хэрэглэгчдийн зан төлөвийн хандлагыг судлах нь" 2009 Дэлгэрэнгүй
2 Цэндсүрэн Ганбат "Олон улсын э-Худалдаачнаас онлайн худалдан авалтын эрсдэлд нөлөөлөх гадаад хүчин зүйлсийг тодорхойлох нь" 2010 Дэлгэрэнгүй
3 Цэндсүрэн Ганбат "Монголын хэрэглэгчдийн банкны өөртөө үйлчлэх автомат машинд хандах хандлагыг судлах нь" 2011 Дэлгэрэнгүй
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат Онлайн худалдааны хэрэглэгчдийн чиг хандлага" 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Цэндсүрэн Ганбат "Монголын хэрэглэгчдийн э-Мэйл зар сурталчилгаанд хандах хандлагын судалгаа" 2012 Дэлгэрэнгүй
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Цэндсүрэн Ганбат Анхдагч мэдээллийг цахим хэлбэрээр авсан. Үүнд судалгааны сайт ба систем: www.surveygizmo.com ашигласан. 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Цэндсүрэн Ганбат Судалгааны материалууд, интернет эх сурвалжууд ашигласан. 2010 Дэлгэрэнгүй
3 Цэндсүрэн Ганбат Судалгааны математик, статистикийн аргууд, SPSS 16 програм. э-Мэйл маркетинг, монголын 50000 онлайн хэрэглэгчдийн хаягийн сан ашигласан. 2010 Дэлгэрэнгүй
20.Ишлэл

1. Судалгааны тайланд нийт 33 ишлэл авсан.
2. Номонд 76 ишлэл авсан

Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД