Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Казак сургуулийн сургалтын агуулга



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар : 011

Төслийн төрөл : ШУТ төсөл

Хугацаа: 2009-2010

Санхүүжилт: 89,400.0 мян.төг

Түлхүүр үг : Казах сургууль, боловсролын бодлого, сургалтын төлөвлөгөө, сургалтын хөтөлбөр, агуулга, багш, сурах бичиг, үндэстний цөөнхийн сурч боловсрох эрх,

Үр дүн

1.Казах сургуулийн бага боловсролын түвшний монгол хэлний хичээлийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах зөвлөмж, монгол хэлний багц сурах бичиг (сурагчийн ном, багшийн ном, CD)

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа Казах сургуулийн бага боловсролын түвшний монгол хэлний хичээлийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах зөвлөмж 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Ухнаа Туяа Монгол хэлний багц сурах бичиг (сурагчийн ном, багшийн ном, CD) 2010 Дэлгэрэнгүй
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа “Казах хэлээр сургалт явуулж буй ЕБС-д баримтлах хос хэлний сургалтын чиглэл” ерөнхий боловсролын бодлогын баримт бичгийн төсөл 2010 Дэлгэрэнгүй
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа Казах хэлээр сургалт явуулж буй ЕБС-ийн бага ангийн хүмүүнлиг, нийгмийн ухааны сурах бичгийн зохиогчдод зориулсан зөвлөмж 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Ухнаа Туяа Казах сургуулийн бага боловсролын түвшний монгол хэлний хичээлийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах зөвлөмж 2010 Дэлгэрэнгүй
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа “Ерөнхий боловсролын сургалтын бодлого, орон нутаг дахь хэрэгжилт: Бодлого зохицуулалтын хувьд тулгамдаж буй зарим асуудал (Баян-Өлгий аймгийн жишээн дээр)” 2009 Дэлгэрэнгүй
2 Ухнаа Туяа “Үндэстний цөөнхийн сурч боловсрох, эх хэлээрээ харилцах эрх, түүний хэрэгжилт” 2009 Дэлгэрэнгүй
3 Ухнаа Туяа “Хос хэлний боловсролын харьцуулсан судалгаа” өгүүлэл 2009 Дэлгэрэнгүй
4 Ухнаа Туяа Гадаад хэлний сургалтын агуулгын харьцуулсан судалгаа. – Дунд боловсролын 12 жиллийн сургуулийн сургалтын агуулгын судалгаа. 2009 Дэлгэрэнгүй
5 Ухнаа Туяа “Англи хэлний боловсролын өнөөгийн нөхцөл байдлын судалгаа, цаашдын төлөв байдал”. (өгүүлэл) 2009 Дэлгэрэнгүй
6 Ухнаа Туяа Эрдэм шинжилгээний найруулгын төрөл 2009 Дэлгэрэнгүй
7 Ухнаа Туяа Буддын сурганзүй, монголын уламжлалт сургалтын холбоо. 2009 Дэлгэрэнгүй
8 Ухнаа Туяа Боловсролоос гэгээрэлд хүрэхүй. 2009 Дэлгэрэнгүй
9 Ухнаа Туяа Үндэстний хоёр хэлний бодлого ба хос хэлний боловсролын тухайд 2009 Дэлгэрэнгүй
10 Ухнаа Туяа Монгол мэргэн үгсийн тайлал. 2009 Дэлгэрэнгүй
11 Ухнаа Туяа Монголын иргэний боловсролын зарим асуудал 2010 Дэлгэрэнгүй
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа “Language education issues in the Kazakh community of Mongolia” 2010 Дэлгэрэнгүй
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ухнаа Туяа Бүх нийтийн боловсрол -Монгол (хам) 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Ухнаа Туяа Монголын иргэний боловсролын зарим асуудал 2010 Дэлгэрэнгүй
3 Ухнаа Туяа Монгол улсын бага, дунд боловсрол: шинэчлэл, сорил 2010 Дэлгэрэнгүй
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
20.Ишлэл

1. Монгол улсын Үндсэн хууль, 1992
2. Монгол улсын Төрийн албан ёсны хэлний тухай хууль
3. Боловсролын тухай. 2002 он.
4. Монгол улсын хууль. Бага, дунд боловсролын тухай 2002 он.
5. Монгол улсын “Соёлын тухай” хууль
6. Стандартчилал, тохирлын Үнэлгээний тухай хууль 2003 он
7. Хүүхдийн эрхийг хамгаалах тухай хууль
8. МУ-ын стандарт. Бага, дунд боловсрол. Бага боловсрол. MNS 5420-2:2004. Албан хэвлэл. Стандартчилал, хэмжилзүйн үндэсний төв. УБ хот.
9. БСШУ-ны сайдын 2002 оны 202 дугаар тушаалын хавсралт “Бага, дунд боловсролын кирриклюм болон стандартыг шинэчлэн хөгжүүлэх үзэл баримтлал”
10. Боловсролын хүрээлэнгийн захирлын 2006 оны 8 дугаар сарын 16-ны өдрийн 15 дугаар тушаалын гуравдугаар хавсралт “ЕБС-ийн агуулгын үлгэрчилсэн хүрээ”
11. Боловсролын салбарын нөхцөл байдлын судалгааны нэгдсэн тайлан. УБ., 2005 он.
12. Хүн ам орон сууцны тооллого: Үндсэн үр дүн, Үндэсний Статистикийн Газар, 2001 он
13. Казах хүүхдийн боловсролын байдлын дүн шинжилгээ, Судалгааны тайлан, Их Британийн Хүүхдийг Ивээх Сан, 2005 он
14. Казак Үндэстэн XXI судалгааны тайлан, 2009 он
15. О.Пунцагдаш. Иргэний харъяалал (Олон улсын эрх зүйн асуудал), УБ, 2002.
16. Баян-Өлгий аймгийн “Төрөлх нутгаа хөгжүүлье” зөвөлгөөний материалын эмхтгэл. УБ. 2007 он.
17. “Баян-Өлгий аймгийн ЕБС-ийн сургалтын чанарын хоцрогдлын шалтгааныг судлан тогтоох” ажлын хэсгийн тайлан, БСШУЯ, БХ., 2009
18. Казах хэлээр сургалт явуулдаг сургуулийн бага ангийн монгол хэлний сурах бичигт хийсэн судалгааны тайлан, БСШУЯ, БХ., (“Казах сургуулийн сургалтын агуулга” төсөл), 2009
19. Казах сургуулийн бага боловсролын орчуулгын сурах бичгийн харьцуулсан судалгааны тайлан, БСШУЯ, БХ., (“Казах сургуулийн сургалтын агуулга” төсөл), 2010
20. А.Сарай, А.Минис, Монголын казахуудын түүх, УБ, 1972
21. С.Хабышай, Шырақтан шуаққа (Аймгийн түүхэн хөгжлийн тухай дурсамжийн ном), Өлгий, 1988
22. Ш.Жүкей, XX зууны Монголын казахууд, Улаанбаатар, 2008
23. Х.Хожанияз, Ачит баш нараа дурсахуй, Өлгий, 2010
24. Х.Хожанияз, Баян-Өлгий аймгийн боловсролын салбарын түүхэн хөгжил, Өлгий, 2010
25. Аймгийн төв архивын материалууд, Шинжлэх ухааны болон эртний шашны ном зохиолын булан, Аймгийн Ардын Гэгээрлийн хэлтэсийн 1949-53 оны архив,
26. Казах хэлээр сургалт явуулж буй ЕБС-д баримтлах хос хэлний сургалтын чиглэл (төсөл), БСШУЯ, БХ., 2010
27. Казах, тува хүүхдүүдийн сурч боловсрох эрх, хөдөлмөр эрхлэлтийн байдал (Хүний эрхийн комиссын судалгааны тайлан), УБ., 2010
28. Н.Оюунцэцэг ба бусад, байгаль шинжлэлийн стандартын агуулгын тохироцын үнэлгээний тайлан, БСШУЯ, УБ., 2009
29. Б.Бурмаа, Н.Нэргүй, У.Доёд, Сургалтын сэтгэл судлалын үндэс//Сургууль соёлын хөгжлийн шинэ чиг хандлага. УБ., 2002.
30. Н.Нэргүй, Н.Оюунцэцэг, ба бусад, Боловсролын стандарт ба сурах бичгийн стандарт // Сурах бичгийн хангамжийн тогтолцооны шинэчлэл, УБ., 2005
31. БСШУЯ, “Сурах бичгийн хангамжийн тогтолцоог шинэчлэх арга зүй” судалгааны төслийн тайлан, УБ., 2005
32. БСШУЯ, Бага, дунд боловсролын сурах бичигт тавигдөх шаардлага (сурагчийн хэвлэмэл сурах бичиг), MNS.....: 2004, Стандарт хэмжилзүйн төв, УБ., 2004
33. Үндэсний хөтөлбөр, хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх зөвлөмж, БСШУЯ (1, 2, 3, 7, 8 дугаар анги), УБ., 2007-2010
34. Н.Оюунцэцэг ба бусад, Хими-I багшийн ном, Адмон . УБ., 2006
35. Монгол улсын стандарт. Бүрэн дунд боловсрол, бага боловсрол; MNS 5420-17, 2004. СХЗҮТ. УБ; 2004
36. Н.Бэгз, Сурах бичгийн шалгуурын систем (сурах бичгийн зохиогчдод зориулсан материал), УБ., 2010
37. Бага, дунд сургуулийн сурах бичиг, багшийн гарын авлага боловсруулах арга зүй, Японы сурах бичгийн Кейренкен ХК., 2010
38. Ц.Отгонбаяр, “Сурах бичиг дэх ойлголт,ухагдахууны сонголт төлөвшүүлэх дидакдик шийдлийн харьцуулсан судалгаа” (магистрын дипломын ажил). МУИС, УБ., 2010
39. Д.Оюун-Эрдэнэ “ЕБС-ийн сурах бичгийн харьцуулсан судалгаа” (магистрын дипломын ажил). МУИС, УБ., 2005
40. З.А.Клепинина “Сравнительный анализ структуры учебников природоведения РСФСР, Укрианы и Белоруссии//Проблемы школьного учебника, М., Просвещение, 1982
41. Б.Ю. Римкявичене “О структуре литовских учебников природоведения” Проблемы школьного учебника, М., Просвещение,1982
42. В.В.Пасечник “Структура учебников биологии франзузской школы”//Проблемы школьного учебника, М., Просвещение,1981
43. В.А.Карьёнов “Oсобенности методического аппарата”//Проблемы школьного учебника, М., Просвещение, 1981
44. Б.Бурмаа, Н.Оюунцэцэг ба бусад, Тогтвортой хөгжлийн үзэл санааг хичээлийн хөтөлбөрт тусгах арга зүй, УБ., 2009

Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД