Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуулийн бага ангийн сурагчдын сурлагын амжилтыг үнэлэх стандарт бус үнэлгээ боловсруулах



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар : 011

Төслийн төрөл : ШУТ төсөл

Хугацаа: 2009-2010

Санхүүжилт: 70,900.0 мян.төг

Түлхүүр үг : Стандарт бус үнэлгээ, Ээлжит хичээлийн тэмдэглэл, Бүлэг сэдвийн үнэлгээ, Форматив ба самматив үнэлгээ, Суралцагчийн сурлагын амжилт, суралцагчийн танин мэдэх үйл ажиллагаа

Үр дүн

1.ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдын сурлагын амжилтын үнэлгээг суралцагчдын бие сэтгэл зүйн онцлогтой уялдуулан хийх боломжийн судалгаа; (Тайлангийн 1-р бүлэг, Онолын хэсэг 16-74-р хуудас, 7,5хх)
2.ЕБС-ийн бага ангид суралцагчдын сурлагын амжилтыг үнэлэх стандарт бус үнэлгээний арга зүй; (Тайлангийн 2,3-р бүлэг, Туршилтын арга зүй, үр дүн-75-193-р хуудас, 14,7хх)
3.ЕБС-ийн бага ангид суралцагчдын сурлагын амжилтыг үнэлэх стандарт бус үнэлгээний арга зүйг хэрэгжүүлэх зөвлөмж; (Тусдаа 1-3-р ангийн зөвлөмжүүд)

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Сид Санжаабадам Суралцах арга барилын технологийн шинэчлэл. 2006 Дэлгэрэнгүй
2 Сид Санжаабадам Нэгдүгээр ангийн суралцагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүй. 2011 Дэлгэрэнгүй
3 Сид Санжаабадам Хоёрдугаар ангийн суралцагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүй. 2011 Дэлгэрэнгүй
4 Сид Санжаабадам Гуравдугаар ангийн суралцагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүй. 2011 Дэлгэрэнгүй
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Сид Санжаабадам ЕБС-ийн бага ангид суралцагчдын сурлагын амжилтыг үнэлэх стандарт бус үнэлгээний арга зүйг хэрэгжүүлэх зөвлөмж 2010 Дэлгэрэнгүй
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Б.Баярцэцэг Европын болон Европын холбооны зарим орнуудын бага сургуулийн сурагчийн үнэлгээ 2009 Дэлгэрэнгүй
2 Б.Баярцэцэг Европын болон Европын холбооны зарим орнуудын бага сургуулийн сурагчийн үнэлгээ (үргэлжлэл) 2009 Дэлгэрэнгүй
3 Б.Баярцэцэг, П. Оюунаа Бага ангийн суралцагчдыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээл. 2009 Дэлгэрэнгүй
4 Х.Цэцэгжаргал Монгол улсад бага ангийн сурагчдыг үнэлж дүгнэж буй өнөөгийн байдал. 2009 Дэлгэрэнгүй
5 П. Оюунаа “Математикийн хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
6 П. Оюунаа “Математикийн хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
7 П. Оюунаа “Математикийн хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
8 Б. Баярцэцэг “Хүн орчин” хичээлээр 1-3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
9 Б. Баярцэцэг “Зураг технологи” хичээлээр 1-3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
10 Х.Цэцэгжаргал “Биеийн тамирын хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
11 Хүрлээ Алтанцэцэг “Биеийн тамирын хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
12 Х.Цэцэгжаргал “Биеийн тамирын хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
13 Х.Цэцэгжаргал “Хөгжмийн хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
14 Х.Цэцэгжаргал “Хөгжмийн хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
15 Х.Цэцэгжаргал “Хөгжмийн хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
16 Б.Баярцэцэг, П.Оюунаа Бага ангийн суралцагчийн явцыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээл. 2010 Дэлгэрэнгүй
17 Б.Баярцэцэг, П.Оюунаа Бага ангийн суралцагчийн явцыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээл. 2010 Дэлгэрэнгүй
18 Б.Баярцэцэг “Бага ангийн сурагчдыг хүн орчин хичээлээр арга зүйг туршсан судалгааны зарим үр дүн“ 2010 Дэлгэрэнгүй
19 П. Оюунаа Зүүн Ази ба Номхон далайн орнуудын бага ангийн суралцагчдын явцын үнэлгээ. 2010 Дэлгэрэнгүй
20 С. Лхагвасүрэн, Г.Санжаабадам Бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үэнлгээний аргазүйг боловсронгуй болгох туршилт судалгааны зарим үр дүн. 2010 Дэлгэрэнгүй
21 Л Туяа Улсад бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэж буй өнөөгийн байдал 6 – 9 настай хүүхдийн өөрийн үнэлгээний онцлог болон багшийн үнэлгээнд хандах тэдний хандлага 2010 Дэлгэрэнгүй
22 Х.Цэцэгжаргал “Бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний хувилбарыг туршсан үр дүн 2010 Дэлгэрэнгүй
23 Х.Цэцэгжаргал Бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний хувилбарыг туршсан үр дүн 2010 Дэлгэрэнгүй
24 П.Оюун “Бага ангийн сурагчдын математикийн хичээлийн явцыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээ” 2010 Дэлгэрэнгүй
25 Сид Санжаабадам Бага ангийн сурагчдын сурлагын амжилтыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээг хийх нэгэн хувилбарын аргазүйн зөвлөмж (тэмдэглэлийн арга) 2010 Дэлгэрэнгүй
26 Б.Баярмаа “Монгол хэлний хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
27 Б.Баярмаа “Монгол хэлний хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2010 Дэлгэрэнгүй
28 Б.Баярмаа Америкийн бага боловсролын үнэлгээ. 2011 Дэлгэрэнгүй
29 Б.Баярмаа “Монгол хэлний хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж” 2011 Дэлгэрэнгүй
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
20.Ишлэл

1. Баярцэцэг, Б., Баярмаа, Б. (2009). АНУ-ын боловсролын үндэсний үнэлгээ. Боловсрол судлал сэтгүүл, Дугаар 2, 58-64.
2. Баярцэцэг, Б., Оюунаа, П. (2010). Бага ангийн суралцагчийн явцыг үнэлж дүгнэх стандарт бус үнэлгээний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээл. “Боловсрол судлал сэтгүүл”, Улаанбаатар, Соёмбо принтинг
3. Боловсролын үнэлгээ. (2004). МННХ,
4. Н.Бэгз., “Боловсролын хөгжлийн онол, аргазүйн асуудлууд”., УБ2008
5. Д.Ванчигсүрэн, Ч.Санжмятав., “Сэтгэцийн оношзүй”., УБ2002
6. Г.Содномваанчиг., “Монголын бага, дунд боловсролын сургалтын агуулгын хөгжлийн түүхэн тойм”., УБ2008
7. “ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээ” төслийн арга зүй
8. “ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээ” төслийн судалгааны тайлан
9. “Ерөнхий боловсролын сургуулийн суралцагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлж дүгнэх үлгэрчилсэн журам”. (1998). Гэгээрлийн сайдын 259 дугаар тушаал
10. “Монгол хэлний хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010). “Боловсрол судлал”, Дугаар 9, 51-58.
11. “Монгол хэлний хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010). “Боловсрол судлал”, Дугаар 10, 39-46.
12. “Монгол хэлний хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2011). “Боловсрол судлал”, Дугаар 1,
13. “Математикийн хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
14. “Математикийн хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
15. “Математикийн хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
16. “Хүн орчин” хичээлээр 1-3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
17. “Зураг технологи” хичээлээр 1-3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
18. “Математикийн хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
19. “Математикийн хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
20. “Математикийн хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
21. “Биеийн тамирын хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
22. “Биеийн тамирын хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
23. “Биеийн тамирын хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
24. “Хөгжмийн хичээлээр 1 дүгээр ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
25. “Хөгжмийн хичээлээр 2 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
26. “Хөгжмийн хичээлээр 3 дугаар ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйн хувилбар хэрэгжүүлэх зөвлөмж”. (2010).
27. О.Мягмар., “Хүний хөгжлийн сэтгэл зүйн лекцүүд”., УБ1999
28. Санжаабадам, С., Лхагва, Ц. (2010). “Бага ангийн сурагчдыг үнэлж, дүгнэх стандарт бус үнэлгээний аргазүйг боловсронгуй болгох туршилт судалгааны зарим үр дүн”. “Боловсрол судлал”, Дугаар 9, 51-58.
29. Assessment reform group(ARG) (2002a)
30. Alehander Tolstykh., “Man and His Stages of Life”., Progress Publishers1987
31. Angelo, T.A. & Cross, P.K. (1993). Classroom Assessment Techniques (2nd ed.). San Francisco: Jossey-Bass.
32. Andersen, F. (2005). International trends in primary school assessment: An overview based on case studies in Finland, Denmark, and Japan. www.legolearning.edu сайтаас 2009 оны 2 сард татав.
33. Brady, L. (2001). Бүтээлийн санs for assessment and reporting in New South Wales primary schools. Journal of Education Enquiry. Vol.2, No.2, pp.121-126.
34. Davis, B.G. (1993). Tools for Teaching. San Francisco: Jossey-Bass.
35. Educational policies and curriculum at the upper primary and secondary education levels: A framework. National Council of Educational Research and Training. www.ncert.ind сайтаас 2009 оны 3сард татав.
36. Hattori, K., & Saba, A. (2008). Comparison of classroom assessment practices: A case of selected Ghanaian and Japanese mathematics lesson. NUE Journal of International Educational Cooperation, Vol. 3, pp.95-105.
37. Hashimoto & Yoshiko. (1989). Classroom practice of problem solving in Japanese schools. Proceedings of the U.S.-Japan seminar on mathematics problem solving. pp.94-112.
38. Izard, J., & Jeffery, P. (2003). Testing for teaching; A longitudinal formative assessment project. Proceedings on the NZARE-AARE Conference in Auckland. www.aare.edu.au сайтаас 2009 оны 3 сард татав.
39. Kapur, K. (2008). Assessment for improving learning in schools in India: A perspective. www.qca.org.uk сайтаас 2009 оны 3 сард татав.
40. Kathy, H., & Kamil, O. (2008). Primary curriculum and assessment: England and other countries. www.primaryreview.org.uk сайтаас 2009 оны 6 сард татав.
41. Kwon, O. (2008). Classroom assessment and assessment in Korean context. 25th International Conference on Assessment in Korea. www.edu.kr сайтаас 2009 оны 2 сард татав.
42. Math journals and math games as informal assessment in primary grades. (2008). http://www.acsi.orgсайтаас сайтаас 2009 оны 2 сард татав.
43. Nagasaki, E., & Jerry, P, B. (1993). Classroom Assessment in Japanese Mathematics Education. 1993 Yearbook of Assessment in Mathematics Classroom, pp.40-53.
44. The shape of the national curriculum of Australia: A proposal for discussion. (2008). www.ncb.org.au сайтаас 2009 оны 3 сард татав.
45. Wang, X. (2008). Teacher’s views on conducting formative assessment in Chinese context. www.dova.edu сайтаас 2009 оны 2 сард татав.
46. Zhang, J. (2004). China’s skill assessment system. www.cass.edu сайтаас 2009 оны 4 сард татав.
47. www.eacea.ec.europa.eu/education/eurydice
48. www.vedamsbooks.com/no38977.htm
49. http://dictionary.reference.com/browse/assess
50. http://en.wikipedia.org/wiki/Assessment. 2010 оны 5 сард татав.
51. http://nces.ed.gov/nationsreportcard/about/current. 2010 оны 5 сард татав.
52. http://www.fargo.k12.nd.us/education. 2010 оны 5 сард татав.

Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД