1
|
|
Баттогтох Д,“Боловсролоос гэгээрэлд хүрэх зам”, 0.3 х.х, хэвлэгдээгүй |
|
Дэлгэрэнгүй |
2
|
|
Баттогтох Д,“Эрдэмд эргэлзэж сурахуй”, 0.3 х.х, хэвлэгдээгүй |
|
Дэлгэрэнгүй |
3
|
|
Мира Н, “Useful ideas for iesson planning” English Teaching Issues, #1, |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
4
|
|
Мира Н, “Introduction to the new textbook for 4tj grade students”, English Teaching Issues, #1 Practical English Teachin #3, |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
5
|
|
Мира Н, “Advise and information on current ELT”, Practical English Teachin #3, |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
6
|
|
Оюунцэцэг Ш, “БНХАУ-ын бага, дунд боловсролын шинэчлэлээс” Боловсрол судлал сэтгүүл, /04, 30-34-р хуудас CD 60 минутын киноны текст |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
7
|
|
Пүрэв О, Түмэндэлгэр С, Нийгмийн ухааны сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүйн асуудал, УБ 1,5 х.х |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
8
|
|
Содномваанчиг Г, “Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах онол, арга зүйн зарим асуудал”, Боловсрол судлал сэтгүүл, / 06, 0.5х.х |
2007 |
Дэлгэрэнгүй |
9
|
|
Содномваанчиг Г, Оюунцэцэг Ш, Ганцэцэг Ч, “12 жилийн сургалтын төлөвлөгөө боловсруулсан зарчим хандлага” Боловсрол судлал сэтгүүл, /08 …..-р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
10
|
|
Содов Ц, Тунгалаг П, Ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох талаар олон нийтийн санаа бодол ”, Боловсрол судлал, 0.1 х.х, /¹09, 41-46-р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
11
|
|
Тунгалаг П, Баярмаа Б, “Улс орнуудын ахлах сургуулийн бүтэц, зохион байгуулалт, агуулгын харьцуулсан судалгаа” Боловсрол судлал сэтгүүл, /¹01, 35-41 -р тал) |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
12
|
|
Тунгалаг П, “ОХУ-д ахлах ангийн сурагчдыг мэргэжлийн чиг баримжаатай болгож ирсэн туршлагаас”, Боловсрол судлал сэтгүүл, /¹10, 31-41 -р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
13
|
|
Пүрэв О, Монголын түүх, нийгмийн ухааны боловсрол, Japan, Journal for histoical studies in history education 2,0 х.х |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
14
|
|
Пүрэв О, Монголд “Хүмүүнлэгийн эрх зүйг судлах нь” боловсролын хөтөлбөр хэрэгжиж буй явц, үр дүн, Өдрийн сонин, -298(298)8 .9.10, 1.0 х.х |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
15
|
|
Баттогтох Д,“Би”-ийн тухай, Боловсрол судлал, 0.4 х.х, /¹3 |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
16
|
|
Баттогтох Д,“Өчүүхэн дөрвөн дурсамж”, Боловсрол судлал, 0.1 х.х, /¹4 |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
17
|
|
Баттогтох Д,“Хүүхдийг нас насанд нь хүмүүжүүлдэг ардын уламжлалаас”, “Монгол гэр бүл” сэтгүүл, 0.2 х.х, /¹4 |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
18
|
|
Баттогтох Д,“Монгол хүүхдийн хөдөлмөрийн уламжлал, өнөө үе”, Боловсрол судлал, 0.1 х.х, /¹5 |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
19
|
|
Баттуяа Ц “Анатоми физиологийн парадиагмаас боловсролын үйлчилгээнд шилжиж буй нь”, “Боловсрол судлал сэтгүүл, /¹02 –р тал) |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
20
|
|
Баттуяа Ц “Хүүхдийн хөгжил, сурах үйл ажиллагаа” (“Боловсрол судлал сэтгүүл”/¹07, 15-21-р тал) |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
21
|
|
Баттуяа Ц,“Хөгжмийн боловсролын агуулгын стандартад хийсэн шинжилгээ, бусад орны хөгжмийн хичээлийн цаг, агуулга”, Боловсрол судлал, 0.1 х.х, /¹5.... –р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
22
|
|
Баярмаа Г, “Улс орнуудын ахлах сургуулийн бүтэц, зохион байгуулалт, сургуулийн агуулгын харьцуулсан судалгаа”, Боловсрол судлал, /¹01, 35-40-р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
23
|
|
Баярмаа Г “Имижээ бүрдүүлж, соёлтой амьдарцгаая” Зууны мэдээ сонин, /№21 |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
24
|
|
Баярмаа Г “Ахлах ангид мэргэжлийн чиг баримжаа олгох сургалтын шинэчлэл”, Боловсрол судлал сэтгүүл, /¹08, 45-48 -р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |
25
|
|
Жавзанхорлоо Г, “Байгалийн ухааны нэгдмэл хичээлийн агуулга, арга зүй” Боловсрол судлал, /¹07, 28-32-р тал |
2008 |
Дэлгэрэнгүй |