Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Төслийн дугаар :
Төслийн төрөл : ШУТ төсөл
Хугацаа: 2001-2003
Санхүүжилт: 8,381.6 мян.төг
Түлхүүр үг : Зах зээл, бирж, худалдааны сүлжээ, загвар, тээвэр, мэдээллийн сүлжээ, хэрэглэгч, бэлтгэн нийлүүлэгч, онол
Үр дүн
Бөөний худалдаа, маркетингийн шинэ тогтолцоо бүрдүүлэх үндэслэл, арга замын аргачлалыг иж бүрдэл байдлаар анх удаа томъ¸олон гаргасан.
Төсөлт ажлын дүнд дэлхийн зах зээл, олон улсын эдийн засгийн орчинд гарч буй болон цаашид гарах өөрчлөлт хандлагуудыг эдийн засаг, бизнесийн ухааны үүднээс шинжлэн дүгнэж, өөрчлөгдөн байгаа орчинд монгол улсад бөөний худалдаа маркетингийн шинэ тогтолцоо бүрдүүлэх үндэслэл, арга замыг тодорхойлсон болно. Энэ бүхний дүнд Монгол улсад бөөний худалдааны удирдлага, бодлогын нэгэн шинэлэг үндэслэл, арга зүй боловсрогдон гаргалаа гэж үзэж болно.