Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа, мэргэжил олгох асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар : 001

Төслийн төрөл : ШУТ төсөл

Хугацаа: 2009-2011

Санхүүжилт: 80,200.0 мян.төг

Түлхүүр үг : Бүрэн дунд боловсрол, ахлах сургууль, ахлах анги, сургалтын төлөвлөгөө, заавал судлах хичээл, сонгон судлах хичээл, мэргэжлийн баримжаа, гүнзгийрүүлсэн сургалт, төрөлжсөн сургалт, мэргэжилд чиглүүлсэн сургалт, сургалтын модуль, сургалтын модульт хөтөлбөр

Үр дүн

1.Ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох үзэл баримтлал
2.Ахлах ангид сонгон гүнзгийрүүлж судлах сургалтын модульт хөтөлбөр (Физик-одон орон, биологи, нийгмийн ухаан, биеийн тамир, англи хэл)
3.Улс орнуудын ахлах сургуулийн бүтэц, зохион байгуулалт, хэв шинж, сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгааны тайлан
4.Манай орны ЕБС-ийн ахлах сургуулийн сургалтын өнөөгийн нөхцөл байдлын судалгааны тайлан
5.Мэргэжлийн сургалттай дунд сургуулийн сургалтын төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн судалгааны тайлан

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 ЕБС-ийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох үзэл баримтлал Дэлгэрэнгүй
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Модуль. Суурь мэдлэг Дэлгэрэнгүй
2 Модуль. Гимнастик Дэлгэрэнгүй
3 Модуль. Хөнгөн атлетик Дэлгэрэнгүй
4 Модуль. Спорт тоглоом Дэлгэрэнгүй
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Оюунцэцэг Ш нар “ Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 3 дугаар ангийн монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж” 3 х.х. Дэлгэрэнгүй
2 Оюунцэцэг Ш. Монгол хэл. “Зургаан настай суралцагч, мэдлэг, чадвар, төлөвшлийн үнэлгээ, гарын авлага Дэлгэрэнгүй
3 Оюунцэцэг Ш нар “Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 8 дугаар ангийн монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж “ Дэлгэрэнгүй
4 Тунгалаг П. нар. “Русский язык II ”сурах бичгийн дасгал ажлын дэвтэр, CD. Дэлгэрэнгүй
5 Тунгалаг П. нар”ЕБС-ийн 11 ангийн ЕШ орос хэлний шалгалтын зєвлємж”. Дэлгэрэнгүй
6 Содов Ц. //Боловсрол судлалын үндэс. УБ ... хх 2009 Дэлгэрэнгүй
7 Содов Ц. ”Хүний сэтгэц судлалын үндэс”. УБ ... хх 2009 Дэлгэрэнгүй
8 Тунгалаг П. “Рабочая тетрадь I”. УБ 6.0 хх 2009 Дэлгэрэнгүй
9 Пүрэв О. “Хүмүүнлэгийн эрх зүйг судлах нь “ .(Монголын онцлог бүхий сургалтын хөтөлбөр, зөвлөмж) УБ6.0 хх 2009 Дэлгэрэнгүй
10 Пүрэв О. нар “Нийгмийн ухаан”. 11-р ангийн сурах бичиг. 25хх УБ. Мөнхийн үсэг ХХК 2009 Дэлгэрэнгүй
11 Ганцэцэг Ч нар “Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 7 дугаар ангийн математикийн хичээлийн шилжилтийн хөтөлбөр, зөвлөмж”. (Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 7 дугаар ангийн шилжилтийн төлөвлөгөө, хөтөлбөр, зөвлөмж, УБ 3 хх 2009 Дэлгэрэнгүй
12 Оюунцэцэг Ш нар “Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2 дугаар ангийн монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр”. (Сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр, сургалтын хөтөлбөр II, УБ 14-21-р тал) 2009 Дэлгэрэнгүй
13 Оюунцэцэг Ш нар “Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн шилжилтийн 7 дугаар ангийн монгол хэл, уран зохиол, монгол бичгийн хичээлийн шилжилтийн хөтөлбөр, зөвлөмж”. (Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 7 дугаар ангийн шилжилтийн төлөвлөгөө, хөтөлбөр, зөвлөмж, УБ 11.25 хх) 3х.х 2009 Дэлгэрэнгүй
14 Тунгалаг П нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн шилжилтийн 7 дугаар ангийн орос хэлний хичээлийн шилжилтийн хөтөлбөр, зөвлөмж УБ 4.95 хх 2009 Дэлгэрэнгүй
15 Тунгалаг П. нар. Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 8 дугаар ангийн орос хэлний сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж УБ хх 2009 Дэлгэрэнгүй
16 Тунгалаг П. нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн орос хэлний сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж УБ. 2010 Дэлгэрэнгүй
17 Пүрэв О нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 8 дугаар ангийн түүх, нийгмийн ухаан сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж УБ 2010 Дэлгэрэнгүй
18 Пүрэв О нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн түүх, нийгмийн ухаан сургалтын хөтөлбөрийн зөвлөмж УБ 4.х,х 2011 Дэлгэрэнгүй
19 Пүрэв О. “Нийгмийн ухааны тест”. УБ 10хх 2011 Дэлгэрэнгүй
20 Пүрэв О. “ Хүннүгээс өнөөгийн Монгол улсын засаг захиргаа”. (Монголын түүхийн сургалтын 11 зураг), УБ , 11хх 2011 Дэлгэрэнгүй
21 Тунгалаг П. “Рабочая тетрадь III” 2011 Дэлгэрэнгүй
22 Пүрэв О, Туяа У. нар ЕБ-ын 12 жилийн сургуулийн 1-3-р ангийн иргэний боловсрол хичээлийн хөтөлбөр, зөвлөмж УБ 10.0хх Сурах бичиг, зөвлөмж, гарын авлага: 2011 Дэлгэрэнгүй
23 Оюунчимэг Д. “Хүн-байгаль” хичээлээр бага боловсролын багш нарт зориулсан зөвлөмж /Бага ангийн багшийн гарын авлага. УБ .хуу 106-138 2011 Дэлгэрэнгүй
24 Д.Оюунчимэг “Хүн-байгаль” хичээлээр бага боловсролын багш нарт VCD. /Бага ангийн багшид зориулсан багц VCD.УБ .VCD №3 2011 Дэлгэрэнгүй
25 Оюунчимэг Д. Ээлтэй харилцаа.УБ , 5.0хх 2011 Дэлгэрэнгүй
26 Оюунчимэг Д. “ Хүн байгаль зохицон оршихуй”. УБ, 14Ох. 2011 Дэлгэрэнгүй
27 Мира Н нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн англи хэлний сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр зөвлөмж, УБ 2011 Дэлгэрэнгүй
28 Одбаатар Г нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн биеийн тамирын сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр зөвлөмж, УБ 2011 Дэлгэрэнгүй
29 Оюунцэцэг Ш нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 5 дугаар монгол хэлний сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр зөвлөмж, УБ 2011 Дэлгэрэнгүй
30 Оюунцэцэг Ш нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн монгол хэлний сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр зөвлөмж, УБ 2011 Дэлгэрэнгүй
31 Оюунчимэг Д нар Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 9 дүгээр ангийн биологийн сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр зөвлөмж, УБ 2011 Дэлгэрэнгүй
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Ариунбаяр А. Оюунцэцэг Ш. Оюунчимэг Д. Пүрэв Д. Содов Ц. Тунгалаг П. “ЕБС-ийн ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгож буй нөхцөл байдлын судалгааны дүнгээс”. Орхон их сургууль. ЭШБ №12. Хууд. 42-52 Дэлгэрэнгүй
2 Оюунчимэг Д. “Хархираа түргэний уулсын тусгай хамгаалалттай газруудын бэлчээрийн менежментийн асуудлууд”. ХИС-ийн байгалийн ухааны факультетийн эрдэм шинжилгээний бичиг №7. 8-25-р тал Дэлгэрэнгүй
3 Оюунцэцэг Ш. “БНХАУ-ын ахлах сургуулийн шинэчлэл”. //Боловсрол судлал, №10, 30-34-р тал 2009 Дэлгэрэнгүй
4 Оюунцэцэг Ш. “12 жилийн тогтолцооны сургалтын агуулга”, “Боловсролын шинэ бүтцэд шилжих үеийн тулгамдсан асуудлууд” - эрдэм шинжилгээний хурал06.19 (Захирал Н. Бэгзийн хамт) Судалгааны өгүүлэл (Төслөөс гадуур): 2009 Дэлгэрэнгүй
5 Содов ЦТунгалаг П.“Их Британид ЕБС-ийн сурагчдын мэргэжлийн чиг баримжааг зохион байгуулж буй туршлагаас”. //Боловсрол судлал, №02, 27 - 30-р хуудас 2009 Дэлгэрэнгүй
6 Содов Ц. Тунгалаг П. “АНУ-д сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгож буй туршлагаас”. //Боловсрол судлал, №03, 06-09-р хуудас 2009 Дэлгэрэнгүй
7 Содов Ц Галбадрах Ж. “Японы ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгож буй туршлага”. // Боловсрол судлал, №07-08.. р хуудас 2009 Дэлгэрэнгүй
8 Пүрэв О. “Монгол улсын ЕБС-иар сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох ажлын түүхэн тойм, сургамж, хандлага”. //Боловсрол судлал №3 2010 Дэлгэрэнгүй
9 Пүрэв О. “Энэтхэг улсын дунд болон ахлах сургуулийн боловсрол” //Багш сонин №5/157. О.6 2010 Дэлгэрэнгүй
10 Пүрэв О . Энэтхэг улсын боловсролын тогтолцоо, //Боловсрол судлал №10 0.8 х.х, 2010 Дэлгэрэнгүй
11 Пүрэв О. “Монголын ЕБС-ийн сурагчдад мэргэжлийн чиг баримжаа олгох үзэл баримтлал” //Боловсрол судлал№5 6-13 дахь тал, 1.0 хх 2011 Дэлгэрэнгүй
12 Пүрэв О. “Монголын ЕБС-ийн сурагчдад мэргэжлийн чиг баримжаа олгох үзэл баримтлалын асуудал” //Нээлттэй сургууль. сонин , №11 \113\ 1.0 хх 2011 Дэлгэрэнгүй
13 Тунгалаг П. Содов Ц. “Гадаад орнуудын ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгож буй байдлын харьцуулсан судалгаа”, Орхон их сургууль. ЭШБ №12, 116-123-р тал 2011 Дэлгэрэнгүй
14 Тунгалаг П. Содов Ц. “Ерөнхий боловсролын ахлах ангийн сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгож ирсэн байдлын судалгаа”.Орхон их сургууль. ЭШБ №12, 72-79-р тал 2011 Дэлгэрэнгүй
15 Оюунчимэг Д. (Anne Zemmrich, Michael Manthey, Stefan Zerbe нарын хамт) “Driving envionmental factors and the role of grazing in grassland communities: A comparative study along an altitudinal gradient in Western Mongolia:” Journal of Arid Environments, 74:1271-1280 2011 Дэлгэрэнгүй
16 Оюунчимэг Д. (Anne Zemmrich, Werner Hilbig) Plant communities along an elevation gradient under special consideration of grazing in Western Mongolia Phytocoenologia, 40:91-115 2011 Дэлгэрэнгүй
17 Оюунцэцэг Ш. “Улс орнуудын ахлах сургуулийн сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа”.//Боловсрол судлал №7 43-52-р тал, 1.0 хх 2011 Дэлгэрэнгүй
18 Пүрэв О. “Иргэний боловсрол яагаад чухал вэ?” //Боловсрол судлал №9 36-43ар тал, 1.0 х.х 2011 Дэлгэрэнгүй
19 Пүрэв О.”Иргэний боловсролын агуулга, аргазүйн асуудалд” //Нээлттэй сургууль , № 09\131\ 1.0 х.х. 2011 Дэлгэрэнгүй
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Мира Н, Оюунцэцэг Ш. “Language Education Issues in the Kazakh Community of Mongolia” The international Conference on Language, Education and the MDGs, November 9-11 Bangkok, Tailand 2010 Дэлгэрэнгүй
2 Содов Ц. “Reform and tendency of teacher’s education in Mongolia” БНСУ, Чун Чеон хот, May 17-18, (профессор Ч.Пүрэвдоржийн хамт) Greater Tumen Initiative and Local Economic Coorperation in Northeast Asia, Chuncheon, Korea, p 255-258(NAPA-). 2010 Дэлгэрэнгүй
3 Мира Н. “Еxperiential Language Learning within Cultural Context” олон улсын хурлын илтгэл. АНУ, Нью Орлеанс хотIII.6-19 2011 Дэлгэрэнгүй
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Пүрэв О. ”Монгол улсад хүмүүнлэгийн эрхзүйг судлах нь боловсролын сургалтыг интеграцчилан хэрэгжүүлж байгаа нь” Олон эрдэм шинжилгээний хурал. 1.0 хх Дэлгэрэнгүй
2 Пүрэв О. “Хүмүүнлэгийн эрх зүйг судлах нь“ боловсролын хөтөлбөрийн Монгол улс дахь хэрэгжилт. Монголын үндэсний форум. 1.0 хх Дэлгэрэнгүй
3 Пүрэв О. Integration and lmplementation of “Exploring Humanitarian Law” Еducational training in Mongolia, 1.0 хх Дэлгэрэнгүй
4 Л.Одончимэг, Д. Хашбаяр Содов Ц. “Применение информационнно - куммуникативных технологий в учебных заведениях ступенчатого обучения Монголии” (Д.Ганхуяг нарын хамт) ОХУ-ын Саха улсын их сургуулийн эрдэм шинжилгээний эмхтгэл, хуудас ..... Дэлгэрэнгүй
5 Содов Ц. “Компьютерын теле харилцааг боловсролд хэрэглэх нь” (Л.Одончимэгийн хамт), //Боловсрол судлал №3, хуудас 18-20 2009 Дэлгэрэнгүй
6 Содов Ц. “Результаты работы по систематизации знаний при моделировании деятельности специалистов”, Ученые записки психолого-педагогического университета, г, стр .... 2009 Дэлгэрэнгүй
7 Тунгалаг П, Монгол улсын гадаад хэлний өнөөгийн байдал, чиг хандлага”, МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг . №314(13), х 173-183 2009 Дэлгэрэнгүй
8 Пүрэв О. “Хүмүүнлэгийн эрхзүйг судлах нь” боловсролын хөтөлбөрийн Монгол улс дахь хэрэгжилт: үр дүн, туршлага, хандлага”Үндэсний чуулга уулзалт, УБ. БСШУЯ 2010 Дэлгэрэнгүй
9 Мира Н. “Effective Use of Textbooks.” МАХБНХ-ны олон улсын 5-р хурлын илтгэл УлаанбаатарX.7-9 2011 Дэлгэрэнгүй
10 Оюунцэцэг Ш. “ЕБС-ийн эх хэлний сургалтын агуулга ба зөв бичих дүрэм” Эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэл Улаанбаатар ,2,21 2011 Дэлгэрэнгүй
11 Оюунцэцэг Ш. “ЕБС-ийн сургалтад зөв бичгийн дүрэмтэй холбоотой асуудлаар тулгарч байгаа бэрхшээл”. Улаанбаатар Эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэлYI.21 2011 Дэлгэрэнгүй
12 Пүрэв О. “Нийгмийн ухааны сургалтын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудал, шийдвэрлэх арга зам” /илтгэлийн эмхэтгэл/ УБ . 9.5 х.х 2011 Дэлгэрэнгүй
13 Содов Ц. ”Мэргэжлийн сургалтанд компьютерын телехарилцааг уламжлалт сургалттай хослон хэрэглэх нь” “Боловсролын уламжлал, шинэчлэл” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэлүүдийн эмхтгэл 103-107-р тал 2011 Дэлгэрэнгүй
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
20.Ишлэл


Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД