Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлтүүдийг тодорхойлох технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан

Төслийн дугаар :

Төслийн төрөл : Цөм технологи

Хугацаа: 2014-2017

Санхүүжилт: 200000.00 мян.төг

Түлхүүр үг : Цогц хөгжил, бие бялдар, танин мэдэхүй, нийгэмшил, үзүүлэлт, чадвар, нас, хүчин зүйл, байршил, боловсрол.

Үр дүн

1. 2-21 насны хүүхэд, залуусын хөгжлийн 2 жил тутам баяжуулж, харьцуулах боломжтой суурь мэдээллийн санг 190 хувьсагчийн хүрээнд шинжилгээ хийх боломжтойгоор бүрдүүлсэн. болно.
2. Монголын хүүхэд, залуусын хөгжлийн дундаж үзүүлэлттийг бие бялдар, нийгэмшил, танин мэдэхүйн чадвар бүрээр тодорхой болгон.
3. 2-21 насны хүүхэд, залуусын хөгжилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс/тайлан боловсруулсан.
4. Монголын хүүхэд, залуусын хөгжлийг тодорхойлох арга, аргачлалыг 3 хувибартайгаар боловсруулан хэвлүүлсэн.
5. Монголын хүүхэд залуусын хөгжлийг тодорхойлох цахим програм боловсруулан, туршиж, үр дүнд тулгуурлан программыг сайжруулан, багшид зориулсан гарын авлага боловсруулсан.
6. Монголын хүүхэд, залуусын боловсролын түвшинтэй уялдуулсан хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлтийг бие бялдар, нийгэмшил, танин мэдэхүйн чадамжуудаар боловрсуулсан.

Удирдагч


Бүрэн эх

Эрдэм шинжилгээний бүтээл
1. Нэг сэдэвт бүтээл, ном, товхимол /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз “Хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн онол, аргазүй” Дэлгэрэнгүй
2. Эрдмийн зэрэг горилсон бүтээлийн нэр

3. Шинэ ба шинэчилсэн бүтээгдэхүүний загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
4. Шинэ болон шинэчилсэн технологи /нэр/

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
5. Тоног төхөөрөмжийн туршилтын загвар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
6. Батлагдсан стандарт

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
7. Зөвлөмж

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлт, зөвлөмж Дэлгэрэнгүй
2 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийг дэмжих нь зөвлөмж Дэлгэрэнгүй
8. Заавар

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
9. Патент

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
10.Ашигтай загварын гэрчилгээ


Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
12. Техник эдийн засгийн үндэслэл

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
13. Газрын зураг, атлас

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
14. Шинэ онол, теором

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
15. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз 6-21 насны монгол хүүхдийн бие бялдрын бэлтгэлжилтийн зарим чанаруудын хөгжлийн онцлог. ЗГ-ын хэрэгжүүлэгч агентлаг - Биеийн тамир, спортын газар. 2017 Дэлгэрэнгүй
16. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз Хүүхдийн хөгжил: Нордикын зарим оронд, Боловсрол судлал, No 07, Соёмбо принтинг. Дэлгэрэнгүй
2 Надмид Бэгз 6-10 настай монгол хүүхдийн бие бялдрын хөгжлийн онцлог. Дэлгэрэнгүй
3 Надмид Бэгз Биеийн тамирын хүүхдийн физиологийн онцлог харгалзах нь. “Боловсрол судлал” сэтгүүл, дугаар 2. Дэлгэрэнгүй
4 Надмид Бэгз 6-10 настай монгол хүүхдийн нийгэмшлийн хөгжлийн онцлог. “Боловсрол судлал” сэтгүүл, дугаар 6. Дэлгэрэнгүй
5 Надмид Бэгз 6-10 настай монгол хүүхдийн бие бялдрын хөгжлийн онцлог. “Боловсрол судлал” сэтгүүл, дугаар 5. Дэлгэрэнгүй
6 Надмид Бэгз Хүүхэд, залуусын хөгжлийн туршилтын судалгааны зарим үр дүн. Боловсрол судлал, 09. 2014 Дэлгэрэнгүй
7 Надмид Бэгз Хүний хөгжлийн үндсэн нэг бүрдэл нь танин мэдэхүй болох нь. ' Боловсрол судлал, 03. 2014 Дэлгэрэнгүй
8 Надмид Бэгз Хүүхдийн хөгжлийн судалгаанд хийсэн баримт бичгийн шинжилгээний эхний үр дүн. Боловсрол судлал, 03. 2014 Дэлгэрэнгүй
9 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуусын танин мэдэхүйн хөгжлийн туршилтын судалгааны үр дүн. Шинжлэх ухаан сэтгүүл, No 01, Хөх хот: Өвөр Монголын хэвлэлийн групп. 2015 Дэлгэрэнгүй
10 Надмид Бэгз Ерөнхий боловсролын ахлах ангийн суралцагчдын хөгжлийн туршилтын судалгааны зарим үр дүн. Боловсрол судлал, 03, No 03. 2015 Дэлгэрэнгүй
11 Надмид Бэгз, Б. Баярмаа ЕБС-ийн 6-10 настай сурагчдын хөгжлийн судалгааны туршилт – судалгааны зарим үр дүнгээс. Боловсрол судлал, 04. 2015 Дэлгэрэнгүй
12 Надмид Бэгз 17-21 насны хүүхэд залуучуудын хөгжлийн шалгуурын туршилт судалгааны зарим үр дүн. Боловсрол судлал, 02. 2015 Дэлгэрэнгүй
13 Надмид Бэгз Хүүхэд залуучуудын танин мэдэхүйн хөгжлийн зарим онолоос. Боловсрол судлал, 6. 2015 Дэлгэрэнгүй
14 Надмид Бэгз 11-14 настай сурагчдын хөгжлийн туршилт судалгааны зарим үр дүнгээс. Боловсрол судлал, 03 2015 Дэлгэрэнгүй
15 Надмид Бэгз Нордикийн орнуудын хүүхдийн хөгжлийн ололтуудаас. Боловсрол судлал, 09. Соёмбо принтинг. 2015 Дэлгэрэнгүй
16 Надмид Бэгз “Монголын хүүхэд залуучуудын хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийг боловсруулах технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх” төслийн судалгааны даалгаврын гүйцэтгэлийг хэмжээсжүүлэх үндэс. БС, 08. 2016 Дэлгэрэнгүй
17 Надмид Бэгз Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэхүй ба хэл ярианы хөгжлийг судалсан судалгааны дүнгээс. БС, 10. 2016 Дэлгэрэнгүй
18 Надмид Бэгз Сургуульд хамрагдаагүй 11-14 насны хүүхдүүдийн танин мэдэхүй, нийгэмшил болон бие бялдрын хөгжлийн судалгааны үр дүнгээс. “Боловсрол судлал” сэтгүүл, 2. 2016 Дэлгэрэнгүй
19 Надмид Бэгз Ази, Номхон далайн бүсийн зарим улс орны хүүхдийн хөгжлийн судалгааны туршлагаас. 2016 Дэлгэрэнгүй
20 Надмид Бэгз Сургуульд хамрагдаагүй 6-10 насны хүүхдүүдийн танин мэдэхүй, нийгэмшил болон бие бялдрын хөгжлийн судалгааны үр дүнгээс. 01. 2016 Дэлгэрэнгүй
21 Надмид Бэгз АНУ-ын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн судалгааны агуулга, арга зүйн үндэс. 02. 2016 Дэлгэрэнгүй
22 Надмид Бэгз Сургуулийн гадна байгаа 15-17 насны хүүхэд, залуучуудын танин мэдэхүй, нийгэмшил, бие бялдрын судалгааны үр дүнгээс. 04. 2016 Дэлгэрэнгүй
23 Надмид Бэгз Хүүхэд залуучуудын хөгжлийн судалгааны хандлага (Америкийн жишээн дээр). "Боловсрол судлал" сэтгүүл, 06. 2016 Дэлгэрэнгүй
24 Надмид Бэгз Бие бялдрын бэлтгэлжилт ба танин мэдэхүй. "Боловсрол судлал" сэтгүүл, 10. 2016 Дэлгэрэнгүй
25 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийг боловсруулах технологийг сургалтын практикт нэвртүүлэх нь төслийн судалгааны даалгаврын гүйцэтгэлийг хэмжээсжүүлэх үндэс. "Боловсрол судлал" сэтгүүл, 10. 2016 Дэлгэрэнгүй
26 Надмид Бэгз ОХУ–ын зарим эрдэмтдийн хүүхдийн хөгжлийн талаар үзэл баримтлал, харьцуулсан судалгаа. 04. 2016 Дэлгэрэнгүй
27 Надмид Бэгз “Монголын 18-21 насны залуучуудын нийгэмшлийн онцлог”. Боловсрол судлал сэтгүүл, 09. 2017 Дэлгэрэнгүй
28 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуучуудын судалгааны цахим хувилбарыг хөгжүүлэн туршиж, судалгаанд ашигласан байдал, үр дүн. 08. 2017 Дэлгэрэнгүй
29 Надмид Бэгз “Монголын хүүхэд залуучуудын хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийг боловсруулах технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх нь” төслийн судалгааны танин мэдэхүйн мэдээллийг цуглуулахад ашигласан даалгаврын сонголтын үндэс. БС, /01. 2017 Дэлгэрэнгүй
30 Надмид Бэгз 15-17 насны хүүхэд, залуучуудын бие бялдрын хөгжлийн онцлог. 08. 2017 Дэлгэрэнгүй
31 Надмид Бэгз 15-17 насны хүүхэд, залуучуудын танин мэдэхүйн хөгжлийн онцлог. 09. 2017 Дэлгэрэнгүй
32 Надмид Бэгз 15-17 насны хүүхэд, залуучуудын нийгэмшлийн онцлог. 10. 2017 Дэлгэрэнгүй
33 Надмид Бэгз 18-21 настай монгол залуучуудын танин мэдэхүйн хөгжлийн онцлог. “Боловсрол судлал” сэтгүүл, дугаар 10. 2018 Дэлгэрэнгүй
34 Надмид Бэгз “6-10 насны хүүхдүүдийн бие бялдар, танин мэдэхүй, нийгэмшилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс”. Боловсрол судлал сэтгүүл, 05. 2018 Дэлгэрэнгүй
35 Надмид Бэгз Хүүхдийн хэл ярианы хөгжлийн танин мэдэхүйн тал. Боловсрол судлал сэтгүүл, /02 (140). 2018 Дэлгэрэнгүй
17.Эрдэм шинжилгээний илтгэл гадаад

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз Research results on social norms and value orientation of 8-10 age children in Mongolia. 11th Conference of the Asia-Pacific Network for Moral Education. The Central China Normal University, Wuhan, China. 2017 Дэлгэрэнгүй
18.Эрдэм шинжилгээний илтгэл дотоод

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз Хүүхэд залуусын нийгэмшихүйн хөгжлийн туршилт, судалгааны зарим үр дүн. 2014 Дэлгэрэнгүй
2 Надмид Бэгз Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлтийн танин мэдэхүй, нийгэмшлийн хөгжлийн туршилт судалгааны зарим үр дүн. 2014 Дэлгэрэнгүй
3 Надмид Бэгз Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэхүй ба хэл ярианы хөгжлийн онцлог, “Сэтгэл судлалын орчин үеийн асуудлууд-инноваци” сэдэвт Монголын сэтгэл зүйчдийн эрдэм шинжилгээний хурал. 11 сарын 25. 2016 Дэлгэрэнгүй
4 Надмид Бэгз 6-21 насны монгол хүүхдийн бие бялдрын бэлтгэлжилтийн зарим чанаруудын хөгжлийн онцлог. “Sport for children” International conference. ЗГ-ын хэрэгжүүлэгч агентлаг - Биеийн тамир, спортын газар. 2017 Дэлгэрэнгүй
5 Надмид Бэгз 18-21 насны монголын залуучуудын бие бялдрын хөгжилд нөлөөлж буй хүчин зүйл”. 2018 Дэлгэрэнгүй
6 Надмид Бэгз 6-10 настай хүүхдийн бие бялдрын хөгжилд нөлөөлж байгаа сэдвээр илтгэл. 2018 Дэлгэрэнгүй
19.Аргачлал

Зохиогч Бүтээлийн нэр Он
1 Надмид Бэгз Сургуулийн өмнөх, бага, суурь, бүрэн дунд, мэргэжлийн болон их дээд сургуулийн насны хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн оношилгооны аргачлал 4 хувилбартай Дэлгэрэнгүй
20.Ишлэл

1. Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлт, зөвлөмж Улаанбаатар, 2018 ( Хүрэлтогоо, М. “Өдрийн тэмдэглэл бичье” бүлэг сэдэвд шинжилгээ хийж, сайжруулах арга замыг эрэлхийлэх нь (монгол хэлний V ангийн жишээн дээр) БС, сэтгүүл 2018/06, х59 )
2. Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийг боловсруулах технологийг сургалтын практикт нэвртүүлэх нь төслийн судалгааны даалгаврын гүйцэтгэлийг хэмжээсжүүлэх үндэс, "Боловсрол судлал" сэтгүүл, 2016/10, х16-22. (Оюунболор Э. “Ухаалаг хэрэглээг бий болгох арга зүй, шийдэл, “Шилдэг илтгэлийн эмхэтгэл” УБ, 2017)
3. “Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийн технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх нь” судалгааны тайлан УБ.2017 (Тамир, С. “ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдын биеийн бүрдлийн судалгаа” 1 сэдэвт бүтээл УБ., 2018)
4. 11-14 настай сурагчдын хөгжлийн туршилт судалгааны зарим үр дүнгээс, Боловсрол судлал, 2015/03 (6-14 насны хүүхдүүдийн бие бялдрын хөгжлийн онцлог. З.Дашсүрэн, 2016)

Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД