Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Хичээл хоорондын холбоог полинар түвшинд судалсан нь (Физикийн хичээлийн жишээгээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 986
Хамгаалсан он : 1997
Түлхүүр үг : интеграл, учир зүй бутцийн хамаарал, масса, везтор, сектора, фотоэффекта, предмет, изучния

Аннотаци

Хичээл хоорондын холбооны асуудлыг анх удаа ухагдхууны бүтэц-учир зүйн үндсэн дээр олон түвшинд үзсэн. Тухайлбал: хоёрлосон холбоог динар буюу бинар гурвалсан холбоог тринар, дөрвөлсөн холбоог пинар гэх мэтээр олон холбоог полинар түвшинд авч үзэж эдгээр томъёололыг ухагдхуун болон хичээлийн агуулгад хэрэглэсэн.
- Межпредметная связь впервые исследована на полинарном уровне и тем самым расширена граница применимости и практичесзого приложения - Наряду с объяснением харазтера знаний в связи с зачество обучения паралельно потавлены приемы мственных действий и исследованы пути и методын формирования системы приемов ереноса знанийв - Дана зачественная оценза эффезтивности формирования системы знаний.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 240
Сүүлийн сард 7
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :