Боловсролын докторын эрдмийн ажлаараа Монголын боловсролын тогтолцоог Италийн боловсролын тогтолцоотой харьцуулан судалсан бөгөөд тэр дундаа багш нарын сургалтын заах арга барил, сургалтын материал, ном сурах бичгийн хүрэлцээ, хангамж ба чанар зэргийг харьцуулсан болно.
Боловсролын харьцуулсан судалгааны үндсэн дээр олон улсын нийтлэг жишигт нийцсэн, өөрийн үндэсний онцлог бүхий XXI зууны Монгол Улсын боловсролын тогтолцооны загвар гаргах нь энэ судалгааны ажлын зорилго юм.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0