Энэхүү судалгааны зорилго нь Солонгос-Монгол үлгэрийг төрлөөр нь ангилж, тэдгээрийн утга санааг дэлгэрүүлэн судалж бүтцийн ангилал хийх замаар хоёр орны үлгэрийн ижил төстэй болон ялгаатай талыг илрүүлэхэд оршино. Үлгэр нь хүүхэд багачуудын сонирхлыг татаж уран сэтгэмжийг хөгжүүлэхийн зэрэгцээ ёс суртахууны болоод сургамжит утга санаа агуулж байдаг тул нэг талаар сургалтын хэрэглэгдэхүүн болж байдаг. Тиймээс Солонгос-Монгол бага ангийн сурах бичгийг судалгааны хэрэглэгдэхүүн болгож түүн дэх үлгэрүүдийг юуны өмнө төрөл зүйл, утга санаа, гол баатраар нь ангилан харьцуулж үзэв. Дараа нь хоёр орны бага ангийн сурах бичиг дэх үлгэрүүдээс хамгийн олон тооны үлгэр хамрагдсан “цэцэн ухаан” ба “шуналт сэтгэл”-ийн агуулгатай үлгэрүүдийг сонгон авч тэдгээрийг бүтцээр нь ангилан утга санааг дэлгэрүүлэн судалснаар хоёр орны үлгэрийн ижил төстэй болон ялгаатай талыг илрүүлэхийг зорив.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0