Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Солонгос- Монгол үлгэрийн харьцуулсан судалгаа- Бага сургуулийн сурах бичиг дэх үлгэрээр



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3405
Хамгаалсан он : 2015
Түлхүүр үг : Үлгэрийн төрөл зүйл, бүтэц, утга санаа

Аннотаци

Энэхүү судалгааны зорилго нь Солонгос-Монгол үлгэрийг төрлөөр нь ангилж, тэдгээрийн утга санааг дэлгэрүүлэн судалж бүтцийн ангилал хийх замаар хоёр орны үлгэрийн ижил төстэй болон ялгаатай талыг илрүүлэхэд оршино. Үлгэр нь хүүхэд багачуудын сонирхлыг татаж уран сэтгэмжийг хөгжүүлэхийн зэрэгцээ ёс суртахууны болоод сургамжит утга санаа агуулж байдаг тул нэг талаар сургалтын хэрэглэгдэхүүн болж байдаг. Тиймээс Солонгос-Монгол бага ангийн сурах бичгийг судалгааны хэрэглэгдэхүүн болгож түүн дэх үлгэрүүдийг юуны өмнө төрөл зүйл, утга санаа, гол баатраар нь ангилан харьцуулж үзэв. Дараа нь хоёр орны бага ангийн сурах бичиг дэх үлгэрүүдээс хамгийн олон тооны үлгэр хамрагдсан “цэцэн ухаан” ба “шуналт сэтгэл”-ийн агуулгатай үлгэрүүдийг сонгон авч тэдгээрийг бүтцээр нь ангилан утга санааг дэлгэрүүлэн судалснаар хоёр орны үлгэрийн ижил төстэй болон ялгаатай талыг илрүүлэхийг зорив.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 229
Сүүлийн сард 8
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :