Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчдад англи хэл эзэмшүүлэх онол, арга зүйн асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1415
Хамгаалсан он : 2003
Түлхүүр үг : англи хэлний сургалт, нэгдүгээр хэл, хоёрдугаар хэл, сурах хэв шинж, сурах арга барил

Аннотаци

Ерөнхий боловсролын түвшинд англи хэлний сургалтын онцлог, түүний дотор суралцагчдын танин мэдэх, англи хэл сурах үйл явцын сурган сэтгэл зүйн асуудал өмнө нь судлагдаагүй тул энэхүү ажилд англи хэлний сургалтын онол, арга зүйн асуудлыг боловсруулан цэгцлэх оролдлого хийсэн болно. Англи хэлний сургалтын явцад суралцагчдад хэлний хэрэглээний мэдлэг эзэмших үйл явцыг зохион байгуулах арга хэлбэрийг өөрчлөн томъёолж англи хэл сурах хэв шинж, арга барилын ангилалыг дэвшүүлсэн билээ. Нэгдүгээр хэл буюу төрөлх хэл, хоёрдугаар хэл буюу гадаад хэл эзэмших үйл явцыг харьцуулан, гадаад хэл эзэмшихэд нөлөөлөх хүчин зүйлийг сургалтад харгалзах хэлээр багш, сурагчдын анхаарлыг хандуулсан.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 167
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :