Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Шилжилтийн үе дэх арьс ширэн түүхий эд, бүтээгдэхүүний маркетингийн үндсэн асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1219
Хамгаалсан он : 2001
Түлхүүр үг : маркетинга, эономика, политика, демография, права,

Аннотаци

Улс орны эдийн засагт чухал үүрэг бүхий арьс ширний маркетингийн онол, практикийн асуудлыг анх удаа судалж системчлэн дүгнэж, арьс ширний зах зээл дэх өрсөлдөөний эерэг сөрөг нөлөөлөл, боловсронгуй болгох арга замыг боловсруулсанд бүтээлийн шинэлэг тал оршино. Энэхүү нэгэн сэдэвт диссертаци нь арьс ширний маркетингийн үзэл баримтлал, микро орчноос эхлээд макро түвшинд хүртэл хийсэн судалгаа болон үйлдвэрлэгч, хэрэглэгч, төр засгийн хоорондын эдийн засгийн харилцааг багтаасан бүтээл юм. Бүтээлд төр засаг хийгээд арьс шир үйлдвэрлэгч, боловсруулагч, сургалт эрдэм шинжилгээний байгууллагуудаас арьс ширний маркетингийн талаар авч явуулах бодлого стратегийг боловсруулсан болно. Выводы и рекомендаций данного исслдования будут использоваться, заз теоретическая основа для разработки программ, направленных на повышения конкурентоспособности качества продукции на мировом и отечественном рынках и также для разработки проектов по повышению прибыли семейных хозяйств живтноводства.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 236
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :