Уушгины цочмог үрэвслийн эмчилгээний үндсэн эмийн хэрэглээнд маркетингийн судалгаа хийж, ДЭМБ-аас зөвлөсөн аргууд болон бусад аргаар Монгол улсын жилийн болон хэтийн хэрэгцээг тооцон харьцуулсан дүгнэлт хийж, эмийн импорт, дотоодын үйлдвэрлэлийг судлан хэмжээг тогтоож, уушгины цочмог үрэвслийн эмчилгээний үндсэн эмийн зохистой хэрэглээ, нянгийн эсрэг эмийн оновчтой хэрэглээ, хүн ам, эрүүл мэндийн байгууллагыг эмээр хангах ажлыг боловсронгуй болгох маркетингийн үзэл баримтлалын талаар зөвлөмж гаргаж, эмийн хэрэгцээг тодорхойлох аргачлал боловсруулав.