Аналитик геометрийн сургалтыг туршин судлах аргаар боловсруулах асуудлыг судалсан. Туршилт сорих ба төлөвшүүлэх гэсэн 2 үе шаттай явагдсан. Сорих туршилтын үр дүнд тогтолцооны арга судлалын зарчмаар дидактик нэгжийг томсгон сургах технологийг боловсруулсан. Тухайлбал: Сургалтын зорилгыг оношлогдох боломжтой томъёолж хичээлийн хураангуй болон дэлгэрэнгүй хөтөлбөрийг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлсэн. Мөн энэ сургалтын хэлбэр ба аргын дотоод харилцан шүтэлцээн шинж чанарыг илрүүлэн таньж сургалтын хэрэглэгдэхүүнүүд боловсруулахын зэрэгцээ оюутны мэдлэгийг үнэлэх шалгууруудыг томъёолсон болно.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0