Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Тогтолцооны шинжилгээний зарчмаар дидактик нэгжийг томсгон сургах технологи



Салбар : Байгалийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1389
Хамгаалсан он : 1999
Түлхүүр үг : аналитик геометр, сорих ба төлөвшүүлэх, үнэлэх шалгуур, шинэ технологи, оюутны мэдлэг

Аннотаци

Аналитик геометрийн сургалтыг туршин судлах аргаар боловсруулах асуудлыг судалсан. Туршилт сорих ба төлөвшүүлэх гэсэн 2 үе шаттай явагдсан. Сорих туршилтын үр дүнд тогтолцооны арга судлалын зарчмаар дидактик нэгжийг томсгон сургах технологийг боловсруулсан. Тухайлбал: Сургалтын зорилгыг оношлогдох боломжтой томъёолж хичээлийн хураангуй болон дэлгэрэнгүй хөтөлбөрийг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлсэн. Мөн энэ сургалтын хэлбэр ба аргын дотоод харилцан шүтэлцээн шинж чанарыг илрүүлэн таньж сургалтын хэрэглэгдэхүүнүүд боловсруулахын зэрэгцээ оюутны мэдлэгийг үнэлэх шалгууруудыг томъёолсон болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 257
Сүүлийн сард 2
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :