Глобальчлал нь тив, дэлхийгээр хязгаарлагдахгүй болж дээд боловсролын байгууллагад глобаль орчны таатай боломжууд бүрдэн интернэт, нээлттэй мэдээллийн сувгууд, гадаадын нэртэй их сургууль, эрдэм шинжилгээний байгууллага, гадаад, дотоодын хамтарсан их, дээд сургуулиуд, сургалтын төслүүд, хөтөлбөрүүд орж ирлээ. Нийгмийн энэ өөрчлөлтөнд дээд боловсролын байгууллага хөгжихөөс аргагүй болж энэ боломж бүрдэхэд дээд сургуулийн багшийн хөгжлийн түвшин хангалттай эсэх, багшийн хөгжлийн түвшин хангалттай эсэх, багшийн хөгжлийг байгууллагын удирдлагын зүгээс хэрхэн удирдаж, багш хөгжих орчныг хэрхэн төлөвшүүлж байгааг судалж, дээд боловсролын байгууллага нь "суралцагч байгууллага" болон төлөвших, багшийн хөгжлийг удирдах арга барилд өөрчлөлт хийх зарим асуудлуудыг дэвшүүлсэн болно.