Энэ ажил нь удиртгал үндсэн хоёр бүлэг, дүгнэлт ном зүгээс бүрдэж байна. "Орос, монгол хэлний текстийн харьцуулсан судалгаа" гэсэн эхний бүлэгт 2 хэлний сургалтын текстүүдэд харьцуулсан анализ хийж үр дүнг нь заах арга зүйд хэрэглэх тухай, "Текстийг сургалтанд хэрэглэх арга зүйг боловсронгуй болгох нь" гэсэн 2-р бүлэгт ЕБС-ийн ахлах ангийн гадаад хэлний хичээлийн сурах бичгийн текстүүдэд дүн шинжилгээ хийж, сургалтын шаардлагад нийцсэн текстүүдээр ухамсартай харилцааны аргаар сургалт явуулж, түүний үр дүн давуу талыг тодорхойлж сургалтанд сөрөг нөлөө үзүүлж буй хүчин зүйлүүдийг илрүүлэх чиглэлүүдээр ажилсан. Ажлын эцэст сургалтын текстийг сонгох шалгууруудыг тодорхойлж, түүн дээр сургалт явуулах арга зүйн загварыг томъёолсон болно.