Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

PR олон нийтийн санаа бодолд нөлөөлөх нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2145
Хамгаалсан он : 2007
Түлхүүр үг : Өнөрөө, PR, монгол, завхан, нэг, итгэл үнэмшил

Аннотаци

Монголын улс төрчид, бизнес эрхлэгчдээс авахуулаад бараа бүтээгдэхүүний борлуулалт, олон нийтийн санаа бодлын төлөвшилд PR хэрхэн нөлөөлж байгааг тоо баримтад тулгуурлан авч үзэхийг зорилоо. PR нь харилцааны илэрхийлэл болох тул олон талаас нь судалж түүний үүрэг, зорилго, үйл ажиллагааны илрэлийг харуулахыг хичээн итгэл үнэмшүүлэх харилцаа гэдэг утгаараа ертөнцийн гарал үүсэлтэй холбогддог болохыг батлав. Мэдээллийн болоод сурталчилгааны бусад хэрэгслийн үр нөлөөгөөр олон нийтийг нэгтгэх, зохион байгуулалттай харилцаа үүсгэдэг болохыг ч судалсан.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 175
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :