Монголын улс төрчид, бизнес эрхлэгчдээс авахуулаад бараа бүтээгдэхүүний борлуулалт, олон нийтийн санаа бодлын төлөвшилд PR хэрхэн нөлөөлж байгааг тоо баримтад тулгуурлан авч үзэхийг зорилоо. PR нь харилцааны илэрхийлэл болох тул олон талаас нь судалж түүний үүрэг, зорилго, үйл ажиллагааны илрэлийг харуулахыг хичээн итгэл үнэмшүүлэх харилцаа гэдэг утгаараа ертөнцийн гарал үүсэлтэй холбогддог болохыг батлав. Мэдээллийн болоод сурталчилгааны бусад хэрэгслийн үр нөлөөгөөр олон нийтийг нэгтгэх, зохион байгуулалттай харилцаа үүсгэдэг болохыг ч судалсан.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0