Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

13-18 насны хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн төвшинг тодорхойлсон судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2445
Хамгаалсан он : 2009
Түлхүүр үг : Сорил, векслер, оноо, үзэл, даалгавар

Аннотаци

Энэхүү дипломын ажил нь удиртгал, үндсэн 2 бүлэг, 4 дэд бүлэг, дүгнэлт, ном зүй, хавсралт, нэр томъёоны тайлбараас бүрдэх бөгөөд бүгд 143 хэвлэмэл хуудастай. Түүнчлэн диссертацид 7 зураг, 30 хүснэгт, 2 диаграмм, хавсралт 10 орсон болно. Энэхүү судалгааны ажлын явцад бид оюун ухааны хөгжлийн талааро орчин үеийн үзэл баримтлалыг тоймлон авч үзсэн бөгөөд 400 гаруй хүүхдийг судалж, Дунд ангийн хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн ерөнхий үзүүлэлт 104, ахлах ангийн хүүхдийнх 106 байгаа нь оюун ухааны хөгжлийн дундаж түвшинг илтгэж байгааг тогтоож насны нэг үелэлээс нөгөөд шилжих оюун ухааны хөгжилд ахиц гарах хандлагатай байгааг ажиглалаа.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 204
Сүүлийн сард 5
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :