Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

ЕБС- ийн бага ангийн /I-III/ сурагчдын хэл ярианы хөгжлийн бэрхшээлийг засах боломжийг судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1612
Хамгаалсан он : 2005
Түлхүүр үг : хөгжлийн шалтгаан, хөгжлийн бэрхшээлтэй

Аннотаци

Бага ангийн сурагчдын хэл ярианы хөгжлийн шалтгааныг эрт илрүүлж, оношлон, засах, ццашдаа суралцах боломжоор хангаггдана гэдгийг тогтоосон. Сурагчдын хэл ярианы хөгжлийн бэрхшээлийг засаж хэл яриа, сэтгэхүй чөлөөтэй хөгжих бүрэн боломжийг нээж өгнө. Интеграцчилсан сургалтын явцад хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчдын хөгжил дэх хөндлөнгийн оролцоог багасгаж бие даах, нийгэмших чадварыг хөгжүүлэхийг чухалчилж байгаа юм. Хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчдын хэрэгцээг хангахуйц боловсролын үйлчилгээг хөгжүүлснээр боловсролд тэгш болмжтойгоор хамруулах нөхцөл сайжирна.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 153
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :