Бага ангийн сурагчдын хэл ярианы хөгжлийн шалтгааныг эрт илрүүлж, оношлон, засах, ццашдаа суралцах боломжоор хангаггдана гэдгийг тогтоосон. Сурагчдын хэл ярианы хөгжлийн бэрхшээлийг засаж хэл яриа, сэтгэхүй чөлөөтэй хөгжих бүрэн боломжийг нээж өгнө. Интеграцчилсан сургалтын явцад хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчдын хөгжил дэх хөндлөнгийн оролцоог багасгаж бие даах, нийгэмших чадварыг хөгжүүлэхийг чухалчилж байгаа юм. Хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчдын хэрэгцээг хангахуйц боловсролын үйлчилгээг хөгжүүлснээр боловсролд тэгш болмжтойгоор хамруулах нөхцөл сайжирна.