Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Суралцагчдыг задлан шинжилж, нэгтгэн дүгнэх үйлд сургах арга зүй /Монгол хэлний сургалтын жишээн дээр/



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1588
Хамгаалсан он : 2005
Түлхүүр үг : задлан шинжилж, нэгтгэн дүгнэх,

Аннотаци

Монгол хэлний сургалтаар суралцагдыг задлан шинжилж, нэгтгэн дүгнэх үйлд сургах арга замыг ерөнхий боловсролын сургуулийн төвшинд тусгайлан судалсан анхны бүтээлийн нэг болох учир дэвшүүлсэн зарим үзэл санаа нь онолын ач холбогдолтой юм. Бидний судлан боловсруулсан агуулга, аргазүй, технологийн хувилбар нь суралцагчдыг задлан шинжилж, нэгтгэн дүгнэх үйлд сургахад монгол хэлний багш, аргазүйчид ашиглах боломжтой.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 152
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :