Эрдэнэт хотын хүнсний зах зээлийн хөдөө аж ахуйн хүнсний бүтээгдэхүүний нийлүүлэлтийн нөөцийг тодорхойлж, түүнийг дээшлүүлэх арга замыг санал болгов. Байгаль цаг уур, хөрсний үржил шим, бэлчээрийн даац, усан хангамжийг түшиглэн хот орчмын бүс нутагт бага зардлаар үр ашигтай ажиллах сүүний фермерийн аж ахуйн эконометрик загвар боловсруулав. Хотын хэрэглэгчдэд хүнсний бүтээгдэхүүний ухаалаг хэрэглээг амьдралын чанартай болбогдуулан хэрэглэдэг, хүнсний бүтээгдэхүүний талаарх тэдний мэдээлэл сайн байдаг учраас тэд худалдан авах шийдвэрээ хялбархан гаргадаггүй боловч оновчтой шийдэлд хүрдэг зэрэг онцлогийг маркетингийн анхдагч судалгаагаар тодорхойлсон