Энэхүү бүтээлд дээд боловсролын сургалтын байгууллагын сургалтын чанар, өрсөлдөх чадварыг шинжлэх ухааны үндэслэлтэй тодорхойлон, удирдлагад бенчмаркингийг хэрэглэх арга зүй, аргачлалыг зааж өгөх, өрсөлдөөнт зах зээлд дээд боловсролын сургалтын байгууллага нь өрсөлдөөний ямар стратеги тактик, мотиваци ашиглан хэрэглэгчээ татаж өөрийгөө санхүүжүүлэх, гадаад, дотоод маркетингийн асуудлаа хэрхэн сайжруулах арга замыг зааж өгсөнд энэхүү ажлын практик ач холбогдол оршино.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0