Манай улсад гадаад хэлни сурах бичгийн асуудлаар хийгдсэн судалгаа, шинжилгээний ажлын хүрээ, түвшинд анализ хийх, дүгнэлт гаргах, гадаад орнуудад, тухайлбал ЗХУ, БНАГУ, БНПАУ, БНСЧСУ, ХБНЁЮУ, ОХУ, Францад энэ сурах бичгийн онолоор хийгдсэн судалгааны чиглэлийг гаргаж, өөрийн орны судалгааны чиглэл, түвшин, аргазүйтэй харьцуулалт хийх, үүний үндсэн дээр гадаад хэлний сурах бичигт тавигдах чанарын параметрүүдийг өөрийн орны нөхцөлд нийцүүлэн шинээр тодорхойлох, хэрэгжүүлэх онолын үндэс, аргазүй боловсруулах, сурах бичигт анализ хийх энэхүү аргазүйг тодорхой сурах бичиг дээр туршиж үнэлгээ хийх, аргазүйг эцэслэн сайжруулж, шинжилгээний загвар боловсруулах эдгээр болно.