- Эхлэл /
- Диссертацийн тухай мэдээлэл
Монголын дээд боловсролын сургалтын байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүйн зарим асуудал
Салбар :
Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1446
Хамгаалсан он : 2004
Түлхүүр үг : маркетингийн төлөвлөгөө, арга зүй, сургалтын онцлог
Аннотаци
Дээд боловсролын сургалтын байгууллагын удирдлагууд өөрийн сургуулийн болон сургалтын онцлог, шинж чанарт тохируулан хэрэглэх боломжтой. Төр засгаас боловсролын салбарыг дэмжин хөгжүүлэх талаар баримтлах бодлогын үндэслэлийг боловсруулахад ашиглаж болно. Маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүй, аргачлалыг зөвхөн дээд боловсролын сургалтын байгууллагын хүрээнд төдийгүй ЕБС- д хэрэглэх өргөн боломжтой.
Зохиогч
Ишлэлүүд
Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч |
Нэр |
Төрөл |
Он |
Салбар |
Үзсэн тоо(Нийт) |
146 |
Сүүлийн сард |
5 |
Татагдсан тоо(Нийт) |
0 |
Сүүлийн сард |
0 |
Ишлэгдсэн тоо |
0 |
Шинжлэх ухааны доктор(ScD)