Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Монголын дээд боловсролын сургалтын байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүйн зарим асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1446
Хамгаалсан он : 2004
Түлхүүр үг : маркетингийн төлөвлөгөө, арга зүй, сургалтын онцлог

Аннотаци

Дээд боловсролын сургалтын байгууллагын удирдлагууд өөрийн сургуулийн болон сургалтын онцлог, шинж чанарт тохируулан хэрэглэх боломжтой. Төр засгаас боловсролын салбарыг дэмжин хөгжүүлэх талаар баримтлах бодлогын үндэслэлийг боловсруулахад ашиглаж болно. Маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүй, аргачлалыг зөвхөн дээд боловсролын сургалтын байгууллагын хүрээнд төдийгүй ЕБС- д хэрэглэх өргөн боломжтой.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 133
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :