Тус судалгааны ажилд монгол оюутны япон хэлээр найруулан бичих дадал эзэмших үйл явц ба эх хэлний оролцооны холбоо хамаарлыг судлаж, монгол хүнд зориулсан япон хэл заах аргын нэгэн хувилбар болох найруулан бичих чадварыг дээшлүүлэх арга зүйн хувилбарыг боловсруулсан болно. Манай оронд гадаад хэл сурах үйл явцыг заах арга зүйтэй холбож судалсан судалгаа нь гол төлөв орос, англи хэлний жишээн дээр хийгдсэн байгаа бөгөөд япон хэлний жишээн дээр судлах оролдлого хийж, монгол оюутны япон хэл эзэмших үйл явцыг гадаад хэл эзэмших онолын үүднээс судлаж, эх хэлний эерэг, сөрөг оролцоотой шууд холбоотой гэж авч үзсэн. Улмаар багш оюутны бүтээлч хамтын ажиллагаа бичих чадварыг дээшлүүлэх, заах аргыг боловсронгуй болгоход чухал үүрэгтэйг батлахыг оролдсон нь тус судалгааны шинэлэг тал болно.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0