барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын онол, арга зүйн үндсэн асуудал гэсэн эхний бүлэгт: 1. Шаталсан сургалт, түүний сурган сэтгэл зүйн үндэс
2. Шаталсан сургалтын онол арга зүй
3. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын стандарт
4. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын төлөвлөгөө, түүний онцлог гэсэн зүйлүүдэд барилгын салбарын мэргэжилтний эрэлт хэрэгцээ шаардлага, мэргэжилтэн бэлтгэж ирсэн байдал зэрэгт дүгнэлт хийсэн. Шаталсан сургалтын онолын үндэслэлийг нас зүйн үечлэлтэй нь холбон тодорхойлсон. Сургалтын шатлалыг боловсронгуй болгох боломжийг тогтоосон. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын удирдлагыг боловсронгуй болгох нь гэсэн хоёрдугаар бүлгийн: 1. арилгын мэргэжлийн шаталсан сургалт, түүний удирдлага
2. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын үр дүнг тооцсон нь гэсэн хоёр хэсэгт шаталсан сургалтын удирдлагыг боловсронгуй болгох судалгааны ажлын үе шатууд, онцлог, удирдлагын схемийг тавьсан ба сургалтын шатлал бүрийн стандарт, төлөвлөгөө үр дүнгийн тооцооноос дүгнэлт хийсэн. Шаталсан сургалт нь мэргэжилтэн бэлтгэх оновчтой арга мөн бөгөөд мэргэжилгүйгээс шалтгаалах ажилгүйдлийг арилгах зам гэсэн дүгнэлт хийсэн.