Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын удирлагын асуудалд



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1459
Хамгаалсан он : 2004
Түлхүүр үг : Ажилтан, мэргэжилгүйдэл, хөдөлмөр, шалгуур, хөтөлбөр, ажил эрхлэлт, төгсөгчид, суралцагчид, ур чадвар, төлөвлшил

Аннотаци

барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын онол, арга зүйн үндсэн асуудал гэсэн эхний бүлэгт: 1. Шаталсан сургалт, түүний сурган сэтгэл зүйн үндэс
2. Шаталсан сургалтын онол арга зүй
3. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын стандарт
4. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын төлөвлөгөө, түүний онцлог гэсэн зүйлүүдэд барилгын салбарын мэргэжилтний эрэлт хэрэгцээ шаардлага, мэргэжилтэн бэлтгэж ирсэн байдал зэрэгт дүгнэлт хийсэн. Шаталсан сургалтын онолын үндэслэлийг нас зүйн үечлэлтэй нь холбон тодорхойлсон. Сургалтын шатлалыг боловсронгуй болгох боломжийг тогтоосон. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын удирдлагыг боловсронгуй болгох нь гэсэн хоёрдугаар бүлгийн: 1. арилгын мэргэжлийн шаталсан сургалт, түүний удирдлага
2. Барилгын мэргэжлийн шаталсан сургалтын үр дүнг тооцсон нь гэсэн хоёр хэсэгт шаталсан сургалтын удирдлагыг боловсронгуй болгох судалгааны ажлын үе шатууд, онцлог, удирдлагын схемийг тавьсан ба сургалтын шатлал бүрийн стандарт, төлөвлөгөө үр дүнгийн тооцооноос дүгнэлт хийсэн. Шаталсан сургалт нь мэргэжилтэн бэлтгэх оновчтой арга мөн бөгөөд мэргэжилгүйгээс шалтгаалах ажилгүйдлийг арилгах зам гэсэн дүгнэлт хийсэн.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 197
Сүүлийн сард 10
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :