1.Бүрэн дунд боловсролын шинэ стандартад нийцсэн математикийн сорилын нэгэн загвар.
2.Загвар сорилд орсон даалгаврын хүнд хөнгөний зэрэг, найдвартай, бодитой, цэцтэй байх чанарыг судлан тогтоож, үнэлгээ өгсөн.
3.Багш, сурган хүмүүжүүлэгчид өөрсдийн боловсруулсан сорилууд даалгавруудаа туршиж, шинжлэн тасралтгүй сайжруулан ашиглаж байх боломж олгосон.
4.Анх удаа орчин үеийн сорилын онолын үндсэн дээр тулгуурлан монгол улсад математикийн стандартчилагдсан сорилын шинэ хувилбарыг боловсруулсан.
5.Ерөнхий боловсролын сургууль төгсөгчдийн үнэлгээнд ашиглаж буй олон хувилбарт сорилуудад компьютерээр боловсруулалт хийдэг программ хангамжийг ашиглан дүн шинжилгээ хийсэн.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 2
Ишлэгдсэн тоо : 0