Монгол оюутанд япон хэлээр ярих чадвар сайжруулах болмжийг сэтгэл судлал, зэрэгцүүлсэн хэл шинжлэл, хэлний соёл судлалын гурамсан холбоонд “ХҮН” төвтэйгээр судлан монголын нэр бүхий их, дээд сургуулийн япон хэлний 45 багш, япон хэлний мэргэжлийн ангийн 512 оюутанд хийсэн туршилт судалгааг практик хэрэглэгдэхүүн болгож авч судаллаа. Судалгаанд тулгуурлан хэлний бус орчинд, дунд түвшинд япон хэлээр ярих чадвар эзэмшүүлэх боломж буйг судлан тогтоосон болно.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0