Энэхүү ажил нь химийн хичээлд бодлого дасгалыг тохиолдлын чанараар биш, судалж байгаа материалын агуулгыг мэдлэгийн үндсэн элементээр нь бүрэн төгс хамарсан систем болгон хэрэглэхэд түүнд химийн ухааны үндсийг сурагчдад гүн гүнзгий ойлгуулах, танин мэдэх сонирхолыг нь хөгжүүлэх хүмүүжил боловсролын ямар нөөц бололцоо байгааг илрүүлэх зорилготой юм.Мөн химийн бодлого дасгалыг сурагчдын ой ухааныг дасгалжуулах буюу тодорхой ямар нэг дадлагыг бататгах зорилгонд нь голчлон хэрэглэхийн эсрэг бодлого дасгалыг хичээлийн үе шат бүхэнд сургах арга хэрэгсэл болгон хэрэглэхийг, мөн хичээлийн явцад бодлого дасгалын хураамжийг тогтмол хэрэглэхийн эсрэг тухайн хичээлээр сурагчдын заавал мэдвэл зохих мэдлэгийн бүх үндсэн элемент, ухагдахууны дотоод холбоо шалтгаалцлаар нь бүрэн хамарсан бодлого дасгалын системийг хэрэглэхийг тус тус сөргүүлэн тавьж үзсэн. Бодлого дасгалын ийм системийг органик химийн хичээлийн хэд хэдэн үндсэн бүлгээр зохиож энэ нь сурагчдын химийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулж, танин мэдэх идэвхийг хөгжүүлэхэд үр ашигтай болохыг туршилтаар баталсан.