Сурагчдын сурлагын чанарыг сайжруулах, политехник боловсрол олгоход нөлөөлөх талаас нь судалсан. Практикийн агуулгатай математикийн бодлого зохиох, бодуулах арга зүйн асуудал, сурагчдын оюун ухааны хөгжилд нөлөөлөх талаасаа онолын шинжилгээний аргаар судлан, уг асуудал сурагчдын оюун ухаанд нөлөөлөх талаасаа судлагдаагүй бөгөөд зарим талаараа маргаантайг олж тогтоон, бодлого бол хүний оюун ухааныг хөгжүүлэхэд тустай, түүний дотроос математикийн бодлого-сургалтын замаар сурагчдын оюун ухааныг хөгжүүлэх нэгэн хэрэгсэл мөн байна. Математикийн бодлогын дотроос практикийн агуулгатай математикийн бодлого IY-Y ангийн сурагчдын оюун ухааны ерөнхий хөгжил болох ажиглалт, сэтгэхүй, практик үйлдлийг хөгжүүлхэд илүү ач холбогдолтойн зэрэгцээ сурагчдад мэдлэг чадвар, дадал олгон түүнийг хэрэгжүүлж сургахад хүүхдийн сэтгэл зүйд нийцсэн тийм бодлого зохиох нь сурагчдын анхаарал сонирхолыг хөгжөөн дотоод эрмэлзлэл, тэмүүлэлийг нь хөндөн хөдөлгөж, оюун ухааныг нь хөгжүүлэх нь сурган хүмүүжүүлэх лабораторийн болон ердийн туршилтын аргуудаар хийж нотлов.