Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Практикийн агуулгатай математикийн бодлого зохиож бодуулах үйл явцад 4-5 ангийн сурагчдын оюун ухаан хэрхэн хөгжихийг судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 207
Хамгаалсан он : 1972
Түлхүүр үг : ажиглалт, сэтгэхүй, практик үйлдэл, туршилт, сургалт

Аннотаци

Сурагчдын сурлагын чанарыг сайжруулах, политехник боловсрол олгоход нөлөөлөх талаас нь судалсан. Практикийн агуулгатай математикийн бодлого зохиох, бодуулах арга зүйн асуудал, сурагчдын оюун ухааны хөгжилд нөлөөлөх талаасаа онолын шинжилгээний аргаар судлан, уг асуудал сурагчдын оюун ухаанд нөлөөлөх талаасаа судлагдаагүй бөгөөд зарим талаараа маргаантайг олж тогтоон, бодлого бол хүний оюун ухааныг хөгжүүлэхэд тустай, түүний дотроос математикийн бодлого-сургалтын замаар сурагчдын оюун ухааныг хөгжүүлэх нэгэн хэрэгсэл мөн байна. Математикийн бодлогын дотроос практикийн агуулгатай математикийн бодлого IY-Y ангийн сурагчдын оюун ухааны ерөнхий хөгжил болох ажиглалт, сэтгэхүй, практик үйлдлийг хөгжүүлхэд илүү ач холбогдолтойн зэрэгцээ сурагчдад мэдлэг чадвар, дадал олгон түүнийг хэрэгжүүлж сургахад хүүхдийн сэтгэл зүйд нийцсэн тийм бодлого зохиох нь сурагчдын анхаарал сонирхолыг хөгжөөн дотоод эрмэлзлэл, тэмүүлэлийг нь хөндөн хөдөлгөж, оюун ухааныг нь хөгжүүлэх нь сурган хүмүүжүүлэх лабораторийн болон ердийн туршилтын аргуудаар хийж нотлов.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 151
Сүүлийн сард 4
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :