Сургалтын техник хэрэгслийг /СТХ/ БНМАУ-ын нийт сургуулийн практикт нэвтрүүлэх боломжит арга замыг судалсны үндсэн дээр одоогийн байдлаар эдгээр хэрэгслийг СТХ-ийн нэгдсэн кабинетын замаар нэвтрүүлэх нь хамгийн тохиромжтой хэлбэр гэж дүгнэв. Ийм кабинет сургуульд нэг байх бөгөөд СТХ-ийг хэрэглэх бүх хичээлүүд энд ээлжлэн орж байх учир нэгдсэн кабинет гэж нэрлэсэн юм. СТХ-ийн нэгдсэн кабинетын нөхцөлд хичээл тус бүр дээр техник хэрэгслийг ашиглах боломж хугацааны хувьд хязгаарлагдмал байдаг учир уул хэрэгслийг агуулга бүтцээр нарийн төвөгтэй ойлголт, зүй тогтлыг төлөвшүүлэх танин мэдэх үйл ажиллагааг зохион удирдахад голчлон хэрэглэвэл зохих үр дүнд хүрч болно гэж таамагласны үндсэн дээр уг судалгааг явуулсан юм. Ийм ойлголтуудыг сонгон авахад уул судалгааны ач холбогдол болон түүний үр дүнг хамруулж үзэх хүрээ нэмэгдэнэ гэж үзсэн. Дэвшүүлсэн таамаглал ёсоор уул судалгааны үндсэн зорилт нь сонгон авсан "физик, оптик", "хагас дамжуулагч" бүлэг сэдвийг заахад дэлгэцэн үзүүлэн хэрэглэж сурагчдын танин мэдэх үйл ажиллагааг зохион удирдах заах аргыг боловсруулж эдгээр үзүүлэнг хэрэглэсний улмаас гарах үр дүнг харуулах тоон үзүүлэлтийг гарган авахад оршиж байв.