Оюуны үйл ажиллагааны арга барилын асуудлаар зөвлөлтийн эрдэмтдийн боловсруулсан үзэл онолд тулгуурлаж сурагчдад эзэмшүүлэх арга барилыг урьдчилан илрүүлж, арга барил эзэмшүүлэхэд хичээлийн үндсэн хэсгүүдийг тэдгээрийн өвөрмөц онцлогт тохируулан бүхэлд нь чиглүүлбэл түүний аль нэг хэсэгт саланги байдалтай тусгаснаас илүү үр дүн гарна гэж үсэн бөгөөд энэхүү судалгааны ажлаар оюуны үйл ажиллагааны арга барил эзэмшүүлэх арга зүйн асуудал бүрэн шийдвэрлэгдээгүй нь мэдээж юм. Цаашдаа энэ судалгааны ажлыг улам өргөтгөн бага, дунд, ахлах ангид илрэх өвөрмөц онцлог болон арга барил эзэмшүүлэх асуудлыг хүүхдийн ерөнхий хөгжилтэй холбон судлах явдал чухал байна.