Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Сурагчдад оюун ухааны үйл ажиллагааны арга барил эзэмшүүлэх асуудлыг VI ангийн алгебрын хичээлийн жишээн дээр судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 187
Хамгаалсан он : 1977
Түлхүүр үг : тодорхойлолт, тэгшитгэл, бодлогын нөхцөл, чадвар, дадал

Аннотаци

Оюуны үйл ажиллагааны арга барилын асуудлаар зөвлөлтийн эрдэмтдийн боловсруулсан үзэл онолд тулгуурлаж сурагчдад эзэмшүүлэх арга барилыг урьдчилан илрүүлж, арга барил эзэмшүүлэхэд хичээлийн үндсэн хэсгүүдийг тэдгээрийн өвөрмөц онцлогт тохируулан бүхэлд нь чиглүүлбэл түүний аль нэг хэсэгт саланги байдалтай тусгаснаас илүү үр дүн гарна гэж үсэн бөгөөд энэхүү судалгааны ажлаар оюуны үйл ажиллагааны арга барил эзэмшүүлэх арга зүйн асуудал бүрэн шийдвэрлэгдээгүй нь мэдээж юм. Цаашдаа энэ судалгааны ажлыг улам өргөтгөн бага, дунд, ахлах ангид илрэх өвөрмөц онцлог болон арга барил эзэмшүүлэх асуудлыг хүүхдийн ерөнхий хөгжилтэй холбон судлах явдал чухал байна.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 182
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :