- Эхлэл /
- Диссертацийн тухай мэдээлэл
Монголын түүхийн сургалтын онол, арга зүйн үндэс
Салбар :
Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 561
Хамгаалсан он : 1993
Түлхүүр үг : сургалтын агуулга, тогтолцоо, онолын судалгаа, ажиглалт, туршилт
Аннотаци
Энэхүү бүтээлд тус улсын ерөнхий боловсролын үндсэн сургуулийн монголын түүхийн сургалтын агуулга, арга зүйн тогтолцоо, үг өгөөжийн нь зарим шалгуурын сурган хүмүүжүүлэх үндсийг онолын судалгаа, ажиглалт, туршилтын дүнд тулгуурлан тодорхойлсон болно. Эл бүтээлийг сургууль, боловсролын байгууллагын ажилтан, мэргэжилтэн, багш, сурган хүмүүжүүлэгч, эрдэмтэн судлаачдад зориулав.
Зохиогч
Шинжлэх ухааны доктор(ScD)
Ишлэлүүд
Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч |
Нэр |
Төрөл |
Он |
Салбар |
Үзсэн тоо(Нийт) |
197 |
Сүүлийн сард |
4 |
Татагдсан тоо(Нийт) |
0 |
Сүүлийн сард |
0 |
Ишлэгдсэн тоо |
0 |
Шинжлэх ухааны доктор(ScD)