Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

ХХ/ зууны Монголын түүх, нийгмийн ухааны боловсролын онол ба методологи



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1325
Хамгаалсан он : 2003
Түлхүүр үг : үнэлгээ, ёс суртахуун, парадигм, концепци, үнэт чанар,

Аннотаци

Энэхүү судалгааны онолын үзэл санаа, агуулга үр дүн нь Монголд боловсрол судлалын шинжлэх ухаан, түүх, нийгмийн боловсролыг иргэнлэг, хүмүүнлэг зорилго, агуулга, зарчим, хандлагаар хөгжүүлэхэд хувь нэмэр оруулах ба Монгол улсын үндэсний аюулгүй байдлын болон нийгмийн хөгжлийн үзэл баримтлалыг цаашид хөгжүүлэн боловсруулах хийгээд бүх шатны боловсролын ажилтан нар, ялангуяа нийгэм-хүмүүнлэгийн ухааны салбар, чиглэлийн багш, мэргэжилтэн, судлаачид, суралцагчид, оюутан, магистрант, докторант нарт судалгаа, сургалтын хэрэглэгдэхүүн болно.



Зохиогч

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

Бүтээлийн тоо : 2

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 203
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД