Бидний энэхүү судалгаагаар дунд сургуулийн хичээл туршлагын талбайн ажлын агуулгын бүрэлдэхүүн хэсэг болох туршлагын талбайн ажлын агуулгын бүрэлдэхүүн хэсэг болох туршлагын талбайн ажлыг төлөвлөх, сурагчдаар хийлгэх туршин судлах ажлын арга зүйн тухай зангилаа асуудлыг БНМАУ-ын нөхцөлд ямар арга замаар яаж шийдвэрлэхэд ямар нэгэн хэмжээгээр хариу өгөх анхны оролдлого болсны гадны манай сургууль багш нарын хэрэгцээ шаардлаганд бүрэн дүүрэн нийцэх юм гэж үзэж байна. Y-YII ангийн хичээл туршлагын талбайн ажлаар сурагчдад олгосон мэдлэг, чадвар, дадлаганд суурилж YIII ангиас жим ногооны аж ахуйг хосолсон сонгон суралцах хичээл явуулж сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох, туршлагын талбайн ажлыг байгаль хамгаалах зорилгонд нийцүүлэн ашиглах асуудлыг цаашид гүнзгийрүүлэн судлах нь зүйтэй гэж үзэв.