Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Баруун бүсийн мах махан бүтээгдэхүүни экспортыг нэмэгдүүлэх арга зам



Салбар : Хөдөө аж ахуйн (ХАА) шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2639
Хамгаалсан он : 2011
Түлхүүр үг : кластер, бүс нутаг, маркетингийн 7Р, экспорт, махны стандарт

Аннотаци

1. Олон улсын худалдааны гол хэлбэр болох экспортыг бүс нутгийн онол, үзэл баримтлалтай холбон судлахдаа маркетингийн сүүлийн үеийн судалгааны арга зүй болох 7Р-ийн зарчмыг биет бараа бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлд хэрэглэж болохыг тэр тусмаа мах, махан бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлд хэрэглэж болохыг нотлон харуулсан.

2. М.Портерын кластерийн үзэл баримтлалын дагуу Баруун бүсийн хувьд өртөг өндөртэй бүтээгдэхүүнийг бүтээхэд махны экспортыг дэмжих нь чухал болох тухай шалтгааныг батлан харуулж, улмаар баруун бүсийн мах үйлдвэрлэгчид кластерт нэгдэн оролцож болох үндэслэлийг баруун бүсийн "Махны кластер" загвараар нотлон харуулсан.
З. Улмаар маркетингийн менежментийг хөгжлийн стратеги, төлөвлөлттэй хослуулан судалж байгаагаараа энэ судалгаа нь шинэлэг гэж үзэж байна. Өөрөөр хэлбэл, баруун бүсийн махны экспортыг нэмэгдүүлэх асуудлыгхудалдаа, бүс нутаг, маркетингийн гэсэн олон шинжлэхухааны заагдээр хослуулан судалж, тодорхой практик шийдэл гаргаж байгаагаараа шинэлэг юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 233
Сүүлийн сард 2
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :