1. Олон улсын худалдааны гол хэлбэр болох экспортыг бүс нутгийн онол, үзэл баримтлалтай холбон судлахдаа маркетингийн сүүлийн үеийн судалгааны арга зүй болох 7Р-ийн зарчмыг биет бараа бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлд хэрэглэж болохыг тэр тусмаа мах, махан бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлд хэрэглэж болохыг нотлон харуулсан.
2. М.Портерын кластерийн үзэл баримтлалын дагуу Баруун бүсийн хувьд өртөг өндөртэй бүтээгдэхүүнийг бүтээхэд махны экспортыг дэмжих нь чухал болох тухай шалтгааныг батлан харуулж, улмаар баруун бүсийн мах үйлдвэрлэгчид кластерт нэгдэн оролцож болох үндэслэлийг баруун бүсийн "Махны кластер" загвараар нотлон харуулсан.
З. Улмаар маркетингийн менежментийг хөгжлийн стратеги, төлөвлөлттэй хослуулан судалж байгаагаараа энэ судалгаа нь шинэлэг гэж үзэж байна. Өөрөөр хэлбэл, баруун бүсийн махны экспортыг нэмэгдүүлэх асуудлыгхудалдаа, бүс нутаг, маркетингийн гэсэн олон шинжлэхухааны заагдээр хослуулан судалж, тодорхой практик шийдэл гаргаж байгаагаараа шинэлэг юм.