Уг ажил нь удиртгал, 2 бүлэг,4 зүйл, дүгнэлт, зөвлөмж, ном зүй, хавсралт хэсгээс бүрдэнэ.
Нэгдүгээр бүлэгт, байгууллагын хүний нөөцийн менежмент, түүний шинэчлэлийн чиг хандлага, Монголык их, дззд сургуулийн багшийн хөгжлийн түүхзн замнал, багшийн хегжлийн талаарх эрдэмтдийн үзэл баримтлалыг танилцуулж, гадаадын их, дээд сургуулиудын багшийн хөгжлийн туршлага, сургамжийг онол практикийн талаас нь авч үзсэн болно.
Хоёрдугаар бүлэгт, Монгол улсын их, дээд сургуулийн багшийн хөгжлийн өнөөгийн байдлын судалгааг багш нар, оюутан, хүний нөөцийн менежерүүд, удирдлагын түвшинд судалгаа хийн дүгнэлт өгч, цаашид сайжруулах арга замыг тодорхойллоо.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0