Өнөөгийн практик амьдралд улс төр, ёс суртахуун, эрх зүй, урлаг, шашин, боловсролд ойлгохуй, тайлбарлахуйн асуудлыг сонирхох явдал улам бүр өсч буй нь философи дахь герменевтик асуудлыг судлах, сурталчлан дэлгэрүүлэхийн ач холбогдлыг ихэд нэмэгдүүлж байна. Ялангуяа философийн судалгаанд философи мэдлэгийн мөн чанарыг дахин ухаарах, гүнзгийрүүлэн авч үзэх нь герменевтик асуудлыг, түүний дотор ойлгохуй болон түүнтэй холбоотой асуудлуудыг чухалчлан үзэхэд хүргэж байгаа юм. Уг судалгааны ажилд ойлгохуйн тухай асуудлыг философийн герменевтикийн хөгжлийн түүхэнд хэрхэн авч үзсэн болохыг гол төлөөлөгч М.Хайдеггер болон Х.Г.Гадамерын үзэл баримтлалыг харьцуулах үндсэн дээр судалсан байна.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0