Монгол улсад дээд боловсрол олгох өмчийн олон янзын хэлбэр бүхий 100 шахам сургууль зэрэгцэн оршиж, үйл ажиллагаа явуулах болсон нь сургалтын байгууллагуудын үйл ажиллагаанд хөндлөнгийн шинжээчид шинжилгээ, үнэлгээ хийж магадлан итгэмжлэх шаардлага буй болж байна. Магадлан итгэмжлэх үйл явц нь багш, хамт олныг байгууллагаа үнэлэх, байгууллагын төлөвлөлтөнд оролцох, байгууллагынхаа одоогийн түвшинг тогтоох, хүн бүр суралцаж, дадлагатай болох, байгууллага хөгжих зэрэг олон давуу талтай. Байгууллагын хөгжилд нөлөөлөх олон хүчин зүйлс байдгийн нэг нь хувь хүний хөгжил тул бид анагаахын боловсролын үйлчилгээний байгууллага болон түүний хүний нөөцийн хөгжилд үзүүлэх магадлан итгэмжлэлийн нөлөөг судлах зорилгоор уг сэдвийг сонгон авч дараах зорилтуудыг шийдвэрлэлээ.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0