Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Компанийн нийгмийн хариуцлага ба үндсэн үзүүлэлтүүдийн хамаарлын судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3774
Хамгаалсан он : 2018
Түлхүүр үг : нийгмийн хариуцлага, компанийн нийгмийн хариуцлага, нийгмийн үүрэг, компанийн үүрэг

Аннотаци

Компанийн засаглал, нийгмийн хариуцлагын тухай асуудал нь зөвхөн аж ахуйн нэгж, байгууллагад хамаарах төдий асуудал биш бөгөөд нийт эдийн засаг, нийгмийн сайн сайхан байдалд шууд нөлөөлж байдаг онцлогтой. Компанийн нийгмийн хариуцлага (KНХ) дээшилсэнээр тухайн аж ахуйн нэгжийн нийгмийн нэр хүнд өсдөг, байгууллагын нийгмийн нэр хүнд өссөнөөр хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчдийн тоо ба байгууллагад хандах хандлага сайжирч, компанийн үнэлэмж нэмэгдэж улмаар орлого, ашиг нь өсдөг гэсэн санааг иш үндэс болгож энэхүү докторын судалгааны ажлыг хийсэн.
Уг судалгааны ажлын зорилго нь:
1.Монгол улсад компанийн нийгмийн хариуцлага ямар түвшинд байгааг тодорхойлох;

2.Компани нийгмийн хариуцлагатай байснаар орлого ашигт буюу санхүүгийн үндсэн үзүүлэлтүүдэд нөлөөлж байгаа эсэх, хоорондын хамаарлыг судалхад оршино



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 352
Сүүлийн сард 9
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД