Хүүхэд сурах үйл явцын төв байдаг бөгөөд хэрхэн сурч хөгжихөө өөрийн үйлдэл, сурч буй арга барилаараа илэрхийлэн, чиглүүлж байдаг.
Хүүхэд хөгжихүйн арга ажиллагааг боловсролын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллагын бодлого боловсруулагчид, мэргэжилтнүүд, боловсролын эрдэм шинжилгээ, арга зүйн байгууллагын эрдэмтэн судлаачид, багш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн удирдлага, багш нар, төгсөх ангийн оюутнууд, нийслэлийн боловсролын газар болон ерөнхий боловсролын сургуулийн удирдлага, багш нар нийт 850 гаруй хүнд 2013 онд танилцуулж, хэлэлцүүлсэн.
Хүүхэд ахуй насандаа гэр бүлдээ өсч бойжих, цэцэрлэг болон сургуульд сурч хүмүүжих явцдаа алив сурсан үйлээ байнга ажиглан эргэцүүлж, түүнийгээ алхам алхмаар загварчилж, загваруудаа тасралтгүй сайжруулах замаар өөрийн гэсэн сурах аргатай төдийгүй ажиллагаатай болсон. Мөн бусдыг сургах арга ажиллагаатай болсон. Өөрийн хөгжсөн, бусдыг сургасан арга ажиллагаагаа онол, үзэл баримтжуулсан. Ийнхүү хүүхэд өөрөө өөрийгөө танин мэдэж, түүнийгээ нэгтгэсэн судалгааны ажил болсноороо шинэлэг байна.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0