Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Зургаагаас найман насны монгол сурагчдын сэтгэхүйн үйлдлийг судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2711
Хамгаалсан он : 2012
Түлхүүр үг : Зургаагаас найман насны монгол сурагчдын сэтгэхүйн үйлдлийг судалсан нь

Аннотаци

Сурагчид мэдлэгийг бэлэнчлэх маягаар дамжуулж хүртэх бус, өөрсдөө хамтран бүтээх оюунлаг аргад тасралтгүй суралцдаг болсноор тэдний сэтгэхүй, сэтгэхүйн үйлдэл илүү бүтээлч болж, шинэ шинэ чанарт шилжиж төлөвшдөг зүй тогтолтой. Өнөө үед 6-8 насны монгол сурагчдын оюуны үйлийн үндсэн механизм болох сэтгэхүйн үйлдлийн мөн чанар, өвөрмөц онцлогийг “бүхэллэг шинж”, ”тогтолцоо”-ны үүднээс тодруулан судалж, хөгжүүлэх арга зам, боломжийг тодорхойлох ажил үндэсний хэмжээнд чамлалттай бага хийгдэж ирсэн тул бид туршилт ажлаа явуулсан юм. Туршилтын үр дүнд 6-8 насны монгол сурагчдын сэтгэхүйн үйлдэл хийх чадвар нэмэгдэж, улмаар оюуны арга барил болон дэвшиж хөгждөг болохыг олж тогтоосон юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 212
Сүүлийн сард 7
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :