Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ээлжит хичээлийн явц дахь суралцагч төвтэй арга зүйн хэрэглээг судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3095
Хамгаалсан он : 2015
Түлхүүр үг : Багш, оюутан, сургууль, ач холбогдол, судалгаa

Аннотаци

Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь ээлжит хичээлийн мөн чанар, онол-арга зүйн үндэслэлийг боловсрол судлал, сэтгэл судлалын үүднээс тоймлон судалж улмаар бага ангид хэрэгжүүлж буй суралцагч төвтэй сургалтын арга зүйн хэрэгжилтийн талаарх багш, сурагчдын ойлголтыг харьцуулан судлахад чиглэгдсэн болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 213
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :