Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

“OPI”-д суурилсан арга зүйг япон хэлний яриа дадлагын хичээлд хэрэглэх нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3101
Хамгаалсан он : 2015
Түлхүүр үг : ярих чадвар, заах арга, сэдэл өгөх, түвшин тогтоох, тандалт шалгалт, эргэх холбоо

Аннотаци

Монголын их сургуулиудад зааж буй япон хэлний яриа дадлагын хичээлийн өнөөгийн байдлыг судлан дүгнэлт хийж, OPI-д суурилсан арга зүйг гадаад хэлний, тэр дундаа япон хэлний яриа дадлагын хичээлд хэрэглэн туршилт сургалт явуулсан. Энэхүү арга зүйг боловсруулахдаа OPI-ийн бүтцийн элементүүдэд тулгуурласан бөгөөд их сургуулийн сургалтын хөтөлбөрийн хүрээнд оюутны ярих чадварыг дээшлүүлэхэд тодорхой нөлөөлсөн өөрчлөлтийг туршилт хичээлийн үр дүнд чанарын шинжилгээ хийн харуулсан болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 181
Сүүлийн сард 2
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :