Монголын их сургуулиудад зааж буй япон хэлний яриа дадлагын хичээлийн өнөөгийн байдлыг судлан дүгнэлт хийж, OPI-д суурилсан арга зүйг гадаад хэлний, тэр дундаа япон хэлний яриа дадлагын хичээлд хэрэглэн туршилт сургалт явуулсан. Энэхүү арга зүйг боловсруулахдаа OPI-ийн бүтцийн элементүүдэд тулгуурласан бөгөөд их сургуулийн сургалтын хөтөлбөрийн хүрээнд оюутны ярих чадварыг дээшлүүлэхэд тодорхой нөлөөлсөн өөрчлөлтийг туршилт хичээлийн үр дүнд чанарын шинжилгээ хийн харуулсан болно.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0