Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Англи хэлний сургалтын явцад оюутны сонсох чадварыг хөгжүүлэх боломжийг судалсан нь (Олон Улсын Улаанбаатарын Их Сургуулийн англи хэлний сургалтын жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3429
Хамгаалсан он : 2016
Түлхүүр үг : Боловсрол судлал, Гадаад хэл, Заах арга зүй

Аннотаци

Судалгааны ажлын сэдэв: Англи хэлний сургалтын явцад оюутны сонсох чадварыг хөгжүүлэх боломжийг судалсан нь
Судалгааны ажлын бүтэц: Удиртгал, Хоёр бүлэг, зургаан зүйл, дүгнэлт, ном зүй, хавсралт, Annotation зэргээс бүрдсэн. (хүснэгт 23, бүдүүвч 6, зураг 9, график 5 бүхий нийт 143 хуудастай)
Судалгааны ажлын агуулга: Англи хэлний сургалтын явцад оюутны сонсох чадварыг хэлэхүйн бусад чадвар (ярих, унших, бичих, орчуулах)-тай холбон тэдний англи хэлээр сонсох чадварыг хөгжүүлэх боломжийг “Сонсоод бичих болон ярилцах арга”-аар туршин судалж үр дүнг тооцон санал дэвшүүлсэн. Сонсох гэдэг нь мэдээллийг зөвхөн сонсох төдийгүй, түүний агуулга бүрийн бүтцийг сонсох явцдаа ухамсарлан ойлгох чиглэсэн зорилготой үйл ажиллагаа юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 258
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :