Монгол хэл дээрх сургалтын цахим сангийн нөөц, хүртээмжтэй бус учраас бага боловсролын багш нар өөрсдөө цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулж, сургалтад ашигладаг ч энэ нь бага ангийн сурагчдын суралцахуйд тодорхой дэмжлэг үзүүлж чадахгүй байна. Бид бага боловсролын багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх дээрх сургалтын үер багш нарын цахим хэрэглэгдэхүүн бүтээх үйлдэлд ажиглалт хийхэд МХХТ-ийн мэдлэг, чадвар сулаас гадна суралцагчийн хувийн онцлог, хэрэгцээнд нийцүүлэн цахим хэрэглэгдэхүүнийг төлөвлөх, зохиомжлох арга барил дутмаг байгаа нь ажиллагдсан. Энэ нь тэдний боловсруулсан цахим хэрэглэгдэхүүн суралцагчдын суралцахуйг дэмжиж чадахгүй байгаагийн үндсэн шалтгаан хэмээн үзэхэд биднийг хүргэсэн болно. Иймд сурагчдын суралцахуйг дэмжих цахим хэрэглэгдэхүүн бүтээх арга зүйн асуудал чухал гэж үзэн, энэ асуудлыг судаллаа.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0