Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Бага ангийн сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн бүтээх арга зүй боловсруулж, туршсан үр дүн (Хөдөлгөөний агуулгатай асуудал шийдвэрлэх үйлийг дэмжих цахим хэрэглэгдэхүүний жишээн дээр



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3340
Хамгаалсан он : 2016
Түлхүүр үг : Бага боловсрол, сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн

Аннотаци

Монгол хэл дээрх сургалтын цахим сангийн нөөц, хүртээмжтэй бус учраас бага боловсролын багш нар өөрсдөө цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулж, сургалтад ашигладаг ч энэ нь бага ангийн сурагчдын суралцахуйд тодорхой дэмжлэг үзүүлж чадахгүй байна. Бид бага боловсролын багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх дээрх сургалтын үер багш нарын цахим хэрэглэгдэхүүн бүтээх үйлдэлд ажиглалт хийхэд МХХТ-ийн мэдлэг, чадвар сулаас гадна суралцагчийн хувийн онцлог, хэрэгцээнд нийцүүлэн цахим хэрэглэгдэхүүнийг төлөвлөх, зохиомжлох арга барил дутмаг байгаа нь ажиллагдсан. Энэ нь тэдний боловсруулсан цахим хэрэглэгдэхүүн суралцагчдын суралцахуйг дэмжиж чадахгүй байгаагийн үндсэн шалтгаан хэмээн үзэхэд биднийг хүргэсэн болно. Иймд сурагчдын суралцахуйг дэмжих цахим хэрэглэгдэхүүн бүтээх арга зүйн асуудал чухал гэж үзэн, энэ асуудлыг судаллаа.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 168
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :