Энэхүү бүтээлдээ "орчин үеийн боловсролын философийн эцэг" Ж.Дьюигийн прагматик философи дахь боловсролын тухай асуудлыг шүүн шинжилж, улмаар Монголын ерөнхий боловсролын шинэчлэлийн чанар, үр дүнг дээшлүүлэхэд хэрхэн холбогдож буйг тодруулах, цаашид анхаарах асуудлын талаар холбогдох саналыг дэвшүүлэх зорилго тавьсан болно. Үүний тулд боловсролын талаарх Ж.Дьюигийн прагматик үзэл санааг агуулсан түүний бүтээлүүдийг судалж, Монголын боловсролын шинэчлэлийг баталгаажуулсан төрийн бодлого, үйл ажиллагаа, холбогдох баримт бичгүүдэд шинжилгээ хийлээ. Ж.Дьюигийн прагматик үзэл санаа нь дунд сургуулийн сургалтыг боловсронгуй болгоход чиглэж байсан тул Монголын ерөнхий боловсролын шинэчлэлийг жишээ болгон судлав.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0